you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

04 March 2011

I was not raised to be a gold digger, stealer even a BITCH!


aku bukan macam ape yang kau pikir, bila kau macam tuh jangan pk org lain pun macam tuh! kata kata kite sentiasa dinilai, gaya percakapan berlandaskan gaya pemikiran kite jugak. klu tanak merendahkan diri sndr kite, jage lahh every words yg kite ckp. snang kan cmtuh?

hati mane sehh ta terasa bila org wat kite mcm  ishh susah laa nak cakap. mcm aku nih terhegeh2 lak. pehh ape sehh ! ape je sehh yg ta ckop ! aku ta penah siaa kene mcm ni. ta pernah yg kurang dalam hidup ne, syukur alhamdulilah sume sempurna! abah ta pernah ag wat anak2 dy hidup melarat! ah bialahh ape org na ckp and pikir. jgn dilayan lisa.

sabar jela, aku mmg sabar je ni. kite ckp baik2 dy na meroyan2 jugak sampai kuar statement 'tak malu' woiii melampau kan?tp tape, saya sabar jugak :) biala dy na ckp ape, tp yg pntg kite tahu dri kita mcm mana. kan lisa kan? dy na barang dy amk lahh balik! mengalah jelaa, klu itu yg mampu wat dy puas hati n sume org senang hati :)


4 comments:

  1. muke tekanan kat kolej.haha

    ReplyDelete
  2. Anonymous22.3.11

    than don't act like one lar

    ReplyDelete