you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

06 April 2011

lagi dan lagi dan lagi lagiiii!


aku tataw lagi sampai bila dia bahagia mcm ni. die rasa seronok ke tocher org lain? die bahagia ke neok org lain sakit hati? cuba laa, just let it go! aku penat taw cmni. penat sangat sangat untuk aku lafazkan dgn kata kata! paham ta mcm mane penatnye aku na temph sume ni?? tapi, ade sape2 yg pham?

na cakap wat bodo? haa da penat aku wat bodo, da naik muak muke nih tp bila aku tahu die cakap sal mak pehh hancur doe aty aku! pantang siaa org sebut2 mak. mak org lain ko na wat gurau boleh ah siaa, mak aku jgn er! ko ta rase ag tade mak, pe aa perasan dy gak nye klu mak dy da tade org ckp sal mak die. pk ah sikit !

die soh aku madah na sabar je, pk ah selama ni aku da ckop sabar. ape dorg wat aku pendam2! melampau abes sehh, tp slah aku gak. tahu dr dulu wat dang je tayah layan ! ahh bnde na jadi na wat cmner, tape laa. sabar jerr. wat dang. dorg na buruk2kan aku, go on! klu itu yg wat die happy, gembira wat lahh. but she have to remember, what goes around gonna comes around!

pasal mak tuh, hmm just ignore. but 1 hari nty jgn ape yg aku rasa die rasa balik. bukan na cakap ape, die kene beringat sikit. jgn ckp org, klu da kene batang hidung sendiri ape sehh rasa? na org gelak2 kan mak ko yg da tade? na bapak ko org wat bahan gelak sedangkan bapak ko tade? haa elakkan je doe mak bapak die lak tade nty! aku ta mntak, cume pk ah jao2 sblm bkata2. ta sume hal ley wat main :)

klu ye pun mara sgt gn aku jgn ah main mak bapak sehh! aku sensitive abes! haishhhh! sabar lagi aku kan gn mereka nih. aku da puas jmpe org talam 2 muke. na nges pun da penat! let them be, 1 day Tuhan will punish them! i dun ask, but that was a karma, they should remember ;)

No comments:

Post a Comment