you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

14 May 2011

i should know from the beginning! :)


well dulu dia ta abes2 cakap n putar belit cite konon aku laa camni aku laa camtuh but look at now, when im with him still dy na call, na text. hey aku bukan kayu aku bukan tunggul and aku bukan patung buddha kuil kat masai tuh ok :D ok be serious now lisa!

tade laa mcm sakit hati huh!! dlu ko gn bf ko sdap ckp die tuh la yg thegeh2 kat ko laa ape laa salu call salu text skarag na dgr lak ape yg aku ckp?? dlu meroyan cam perempuan sampai sume org 50-50 na trust dgn every words yg aku cter, mcm ko je yg btol.

but then ko ngaku ko da tipu and now wat lg drama bersiri, slot akasia er? pulakk! hishh mls na layan sbb aku thu dlm hal ni aku de wat salah gak tp aku jage siaa aty die, aku tade lak angkat call or text bile pan die. but die?? huh! jgn cakap text, pmpn tuh siap call la. boleh??? ok this is way tooooo much over!!

skali boleh aku terima ah ni sampai 2x. tuh yg dpn aku yg blakang aku jgn ckp ah. ag klu text siap ajak neok wayang bgai. haha klaka! na ckp na jgn tunjuk ko desperate sgt ok. and kebetulan ieqa knal lak minah tuh n dy ckp abg dy dlu pnah kawan gn minah tuh but seems like she's a gold digger.

haha bkn seems like, but yes she is. mls ah na buruk2 kn org.ni org yg tahu, tahu la. yg tataw bia kne btang hidung sndr er, yg da kene tuh wat2 cam ilang ingtn lak en bley ag na tergedik2 bebaik alek. ni yg aku panas je! na kawan alek ckp ah aku bukan ta ley trime tp tayah ah blakang aku na cam2! jage aty aku pun boley gak ape.

lagi sakit aty bila dy call, he said 'awak, sy gn lisa gh mkn lahh' haa thu lak ltak. klu aku jd dy aku malu r bile 2x mamat tuh ckp bnde yg sama. ckp laa bukan2 ag sal aku ta ke skrg dy lak yg cmtuh? sampai text mama ckp aku anjing la pebende la, eh aku ilek je ko je meroyan. saba lisa saba.da bape aty aku diam diam, hujung2 sampai bile aku na diam?

No comments:

Post a Comment