you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

21 May 2011

si penciplak :)

tetibe rasa na type panjang2 tp tanak org paham n baca. bnde yang mmg kitetulis utk mleweh2 n tataw apsal ttbe na cmtuh. hihi phm ta? mmg entry nih tayah bace kot, bazir sbb ta kan phm ape yg cbe aku sampaikan.

la ok la, lately asyik mmpi bad things je and for few days ni mood mmg tade. asyik na meroyan kot + sakit gigi! haaaaa! mmg parah laa kn tuh pasal lah na meroyan je keje. haha.

lepastuh kat kolej kene face dgn perangai org yg cam chibai. ops mmg harus ckp terang2 ok sbb dy pun mmg perangai suke tunjuk terang2 kan? she deserve it, moreee actly! :D

menyampah na pndang muke dy well bila kita da tasuke org tuh every singl thing yg dy wat mst kite nyampah. knape? sbb HIPOKRIT! kesimpulan disini jgn lah kite jd sorg yg hipokrit yer? bkn ape, nty kite sndr ssh lbh2 lg bila kite rase dri kita da bgs sgt :)

jd kepada adek2 yg baru na hidup n sambung blaja, ati2 ketika ingin mmlih kawan2 kat kolej / U nty ok? bkn ape dpn je baik, blkg macam2 la dorg na taro! lagi best bila dpt kawan yg suke every single things yg korg wat. ops but in my case not just me, gn dak2 uma dy skali dy na tiru. kesian la utk org species ni! *geleng2 kepala!

agaknye da panas telinga and hati die ary2 kene sindir but like i said she deserve it. tapayah la na tunjuk muke simpati ko yg plastik tuh. haha well buktikan lahh kata2 yg konon ko ta perlukan kwn sbb kawan2 yg dtg cari ko. haha malu sndr kan dgn ayat ko? :)

senang mngata org ckp itu ini ujung2 ko pun sama dengan bahkan lg hina, ee ta malu ker? malu la doe, da tue pun camtuh. ko ingt sume org yg dok keliling ko tuh suke er gn ko? haha dorg jmpe aku sume kutuk ko jgk weyh! dr atas smp bawah, aduh ta malu er? huwaaa!! kesian kan?

okok da abes lahh cte psal die, biala jam die na beli sama gn aku ke, baju na sepatern gn aku ke ape ke aku ta kisah sbb aku kan kawan yg baik! hahahaha. baik sgt utk ko, hey sajak abes! well baby, jgn jd rg yg perasan ag. knon ckp aku ape? ta pro sbb block ko? haha da roboh agaknye mate ko! maluuuuuuu ta bile aku ta block ko tp aku dlete from list fmli aku! hahaha boo-yah!

diri sndr yg salu wat sndr malu,ape punya org lahh! malu laa weh! huh. salah 1 cara melepaskan kmrhn adlh dgn mluahkan yer, so bile da cerita kat snie rase cam tenang skit lah kot. eh yeke? jgn nty jmpe aku still na ambush dy jer, ahha ksian! ops tape, mmg na neok dy maki aku alek. dy kan mulut laser, bagus lak tuh na dgr gak dy sound aku ape.

next weeek da exam, wish me luck yerr sume! tp bnde yg paling mngembirakan adlh bila die tade. tataw la watpe yg pasti dy TAK ADE & aku sangat bergumbira! huwahahaha.

minggu nih kene kurangkan aktiviti berjimba jimba nty mngu dpn na buat ape sume ta jln! haha. ok na tyto. nitey nite :-*

No comments:

Post a Comment