you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

24 July 2011

im bad!!

ape aku da buat nih? suppose aku da jnji gn afiq na antar dy balik g larkin... tibe2 tah cmne aku sdar bbik kejot, dat mean da kul9 laa kn! yes 9.09 jam aku bila neok kat hp! ko menjerit trs aku. ya Allah aku lupe, aku lupe sgt2 na antar afiq, aku da set jam kul7.30 tp aku tasedar.

sedih gilaa baca mcj afiq, sgt sedih! sampai mak dy tanye aku mane. salu kan mmg aku antar dy skli gn mak ayah dy. na wat cmner aku letih sgt taw smlm. konon2 tanak tdo na tgu kul7 jap g haa amek trs ta sdar tido nyerr. ee bdoo sehh aku, mnyesal nyer! da laa langsung ta jmpe dy :(

pastuh kan skag kat tempat keje banyak brg na kemas, kak liza pregnant so aku lahh bnyak na kne angkat brg berat ksian gn dy. abes sume kotak2 berat aku angkat, lg tlg kak yuni angkat brg ag perghh gle, tuh baru tlg dorg. blm ag part ssun brg dlm kdai. tepanjat sini sana. ehh ta bley cte aku na nges!

pedih doe, tgh2 penat ni wat facial ag, ok la ta kesah pastuh dpt lak yg cerewet pegghh mnguji ksbrn. tgh stress tuh jap g aku neok hp ade sms sampai 5 kot. no ta knal. aku baca. pergh rase cm darah naik kat muke. sial btol, aku tataw la sape yg antar sms tuh maki2 aku.

da laa gh penat, bngang stress sume dpt lak text maki aku. mmg yal! aku text wafiy. dy ckp tade ape2 n ta knal pun no tuh. aku trs diam. buat keje tuh ta bnti trs mls na pk. ya Allah dugaan ape lg yg ko na aku lalui lg? ckop2 la dgn hal smlm. tatahan da aku ni na mcm ni tiap hari taw.

ishhhh mcm na hentak kepala ni kat batu2 je rase. huh da laa, na tido. badan ni lebam2 da cm ape sehh :(

No comments:

Post a Comment