you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

05 July 2011

tanspomer 3, wootwoot ;)


bessssttt gilaa even aku sampai terlentok2 kat org sebelah pasal aku terlelap, mahu ta, lame gila kot. kul 2.30 masuk 5.15 abes. haha. da laa mase  na g ni jln jem, bengong ye pdrm ni kadang wat roadblock kat highway ape dorg tataw ke highway pg tuh klu da jem mmg ta jadik ape? bngong!

paling penting kite suke gilaaa neok bibir heroin dy si rose huntington nih. haha betol ke idok tah eje name mdel victoria secret nih kan. eh eh eh rosie, kite pun pakai body mist victoria secrets taw, agak2 5 thun dr skag kite bley jd pelakon , model hottie cam awk ta? bahaha *hentak2 kepala kat lappy!

last2 mase na balik td dlm kereta bley pk acaner klu kete aku tetibe btukar en, haha bdo gilaa! lisa pengaruh film kuat! cepat lempang muke kau lisa! kask waras sket. bahaha! eh eh eh mngu depan da start praktikal, seram sejok bley ta? eh aloo na mkn sushi.

tadi g jusco ta sempat pun carik sushi abes tuh movie da bape jam trs tasempat, abes mvie beli papa roti, hanya mampu menjeling pada sushi di sblah shja ye krn sy kesuntukkan masa utk pulang lalu mngambil amer di skola. haha ayat skema da kua.

ouh ouh n from now imma bibikless! :'( yerr, bln ddepan baru bbik tuh dtg balik, alooo ta best lah cmni, bbik ni plg ok kot pasal dy je yg paling ok gn kitrg! alaa ape pnjg sgt aku bebel ni? boring la, okbye.
eh kite kn kite suke dy, putih, chubby, comel. eh lupe, bley kan td aku jmpe bdk kolej aku yg nas tuh!! haaaaaaaaaaaaa maluu laa dy neok aku kuar gn sape, hahaha

No comments:

Post a Comment