you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

12 August 2011

if i die young bury me in satin!

hey semalam kite cuti hiks kite teman shaz g amek sijil dy then kite jjln g tampoi lastly g bazar extra, yooo! hujan lebat beb pastuh kami menerjah kesana tanpe payong yer terus  ko balik aku demam. gigil haa bdan mcm parkinson! haha. tp best sbb smlm dpt buke gn fmli, sukeee! hihokhihok :D hhaha

haa lupe lupe, awk awk eh gemmoks thanx taw smlm belikan kite air badak, cool fever, fisherman friends tuh gn biskut cheese fevret kite. suke suke suke! suke sgt! hehe.tp ta pakai pun cool fever tuh. mse na tdo smlm baru mnum air badak. haha ok laa kan? then luckily td mangon pg da ta pnas sgt, but stil peneng2 ag :(

haa pastuh kan td kn kat tempat keje kak liza tuh ta dtg pasal ade kematian aku da sedih yelaa kene keje sesorg tp nasib baik bos dtg awal pastuh kak zura pun dtg awl gak la kan. pastuh terpk aku kene buke sorg2 pehh sedih tp last2 nasib ade bdk part time kn hehe kak iena lak tuh suke laa aku kan! hee..

mase g bazar g gn akak kdai baju sblh tuh dy tanye bf ta teman ke mngu nih yelaa salu kan g bazar gn fifi pastuh bebuke kat tmpt keje pun kadang fifi teman mngu ni dy keje pg manede da dy na tmnkan. sedih kan? kan? tp tape laa, org sebuk keje kite kene phm laa hee :)

ouh n i have a new name, everyone kat c2 call me LISA IDAMAN ! haha ngek btol, kak mia start dlu. akak tmpt aku tuh kan name liza, so salu tesilap lisa gn liza, last2 dy sik panggil aku lisa idaman je trus yg lain mlekat panggil aku lisa idaman, kadang idaman je aku dgr, haha hembos!!

gambar smlm gn shaz.

da gemok kan kite? hati snag, ngeee :P

meet him, punce kegemokkan kite ;)

everything! thanks for always with me!

No comments:

Post a Comment