you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

26 August 2011

merajuk taw nih!

AKU MOHON BERI AKU SEDIKIT LAGI KESABARAN UNTUK AKU MENEMPUH HARI2 YG SUWEI NIH DGN KUAT, TABAH & IKHLAS :(

ta sanggup da kot, mcm na gila da kadang, pehh aku lom ckup kuat lg, blom ckp kuat lg n ahandle mslh2 cmni! aku ta ckup kuat na hadapi sume nih skg! kat tempat keje, ya Allah stress sgt. org ta benti2 na carik silap n salah aku, dugaan kot sume nih, aku redha jew..

tp sampai bila aku na sabar sehh, hishh. tape laa, tape laa berkorbab skit tgl lg 4 bulan kn. aku ta esah tp lg sedih bila famli sndr mcm da lupe dorg ade ank pmpn ag sorg kat uma. sedey taw, thu la dorg da g keje aku baru mangon tdo na siap2 g keje, aku balik keje lak dorg na masuk tdo..

tp tp jgn lahh sampai abaikan aku sehh, tade pun na tanye aku da mkn ke blum, sehat ke ta ape sume tade lgsg! tade lg da mcm dlu2. aku tahu r da bsar tp tah la, evrythg change lh, me dun know why rase cam jao je gn sume org, sedeyh ta??? huwaaa!!! :(

just awto jelaa bah buy a new phone for me after my phone rosak, btw i miss all the happy moment but now its nthg, tawar aty taw cmni! no one wanna pay an attention for me, sobsob! bukan gedik, at least show laa yg dorg tahu aku ade dlm uma nih , ni ta! ahh sedey ag :(

pastuh lg sedih bile thun ni kene rye kat jb ag, da bape thun ta balik kmpg n tadapat na ziarah kbur mama ahh sedey lg! grrr. da laaa, bye! na dgr lagu sedih2 layan pasaan! da pasni da bley hdup sorg2 tanak dok gn famli ag. dok gn fmli cam dok sndr gak, majokkkkkkk!!! :(

1 comment:

  1. sabo2 . Duagaan je 2 . Jgn smpai putuskan silaturahim dah .

    ReplyDelete