you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

23 September 2011

kpza, selamat pengantin baru!!!

hey hye hello, kpza saya da kawen sume cepat lahh nanges!! haha. hadoiii tataw n mcm ta pcaye si sengal nih da kawen! dlu jahat same2 je gn dak2 ni. well sape je ta knal kpza nih di kalangan kawan2 aku. cazen aku nih bgus suke melayan hee. ily taw kpza, dapat baby cepat skit :)

mlm berinai awto meriah sgt plus dgn kdtgn dr afiq sgt2 lahh menceriakan suasana. hehe here goes some pitcha mase majlis berinai kpza n kahwin die. ok ramai jmp sanak saudara yg pnah n ta pnah lgsg jmpe! imma so excited at that moment taw. haha okay over kan! nahhhhhh~


 kpza kite tgh mekap :)

my very luvly boy, amar sygg! muahh, syg anak unty lisa nih.. haha

anak2 kaum kerabat. haha

adek kesayagan kak nana. anak angkat kesayangan unty nora :)

cantek da haa kpza ku ini, sygg die!

knana with my boy

korang knal kitrg lg ta?? ngehngehngeh :D

any comment? bsepah kn umah pgntin?

with maklong, kpza n my sis!

kpza syg, thanx for everythg, slmt pgntin baru taw. sedih sgt neok kpza mase akad nikah tuh hari :( akk tah bile lahh plak na kawen kn.....

ade lagi gambar masa nikah plak n kenduri k :)
feeling2 je aku nih haa. hehe

cntiknyerr diaaa, sedih kpza da kawen time nih!! :'(

ta lupe juge si dia, ouhhhhhh!

aku un na jugak. haha

die pun na ker??

ok aku sebuk. haha korang tapaham kn? aku je phm :P

No comments:

Post a Comment