you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

26 August 2014

helllllllllllllllllllllllllloooooooooooooo there ;)

hey.. its been awhile since my last update! im done with my college, im done woeking now dduk uma goyang kaki saja. heheh. but still, im with my man, afiq . idk why im posting this, but tah lah ttbe rase nak luah kan dun noe to whom but here, in  my blog. hahaha.

lifes good, so far. been thru a lots. ups n down, well biasa lah kan umor dah tua mcm2 lah kene hadap hahaha. rasanya kat snie ta ramai kot baca, ahh biarlahh!

sedih laa lately, almost 6 years da kwn, kwn yg dlu xde bf skag dh kawen ade ank dah pun, me?? camni jela.. blm rezeki lg kot. hehe takpe sabar tuh kan pntg. x kesah lah kan pasal tuh.. but the only thg that haunted me right now is my relationship.

idk this relation blh tahan lg ke x. whenhe admit he had someone else, ko rasa??????? penat lah.... penat bcnte lama2 klu end up dy xde ape.. its not like im not tryin or do something but... sampai bila?? but thats okay, i take it as a karma for me. dlu aku pnah buat, now its afiq punya turn aa. so i dun get mad.

pujuk diri sndr, muhasabah diri. yes! i admit aku banyk buat silap selama ni, maybe its too late for me to fix it. so i would just let afiq doin watever he want. insyaAllah klu ade jodoh ade lahh. klu xde pun, xpela. i try to survice with my own life tho its hard.

jodoh kita blh cari, insyaAllah klu niat btol kita akan jmp org yg btol. hehe. just wish me luck n kuat lahh.. blh x ? blh x kuat? blh laaa bolehh hehe.. peace out! xoxo

LISA


No comments:

Post a Comment