you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

29 August 2009

making it goes possible






td,eh smlm la.. hehe..awne kire da 29.. emm smlm yg btarikh 280809, aku kua gn akmal.. yeah!
pelik heh? knal dr jb, tp jumpa di KL.. jumpa kat one utama .. hee! ouh harap2 akmal suke laa kua gn aku.. haha! cz first jumpe jew aku da dtg lambat.. sowi100! agak lembab laa sy untuk bsiap.. haha!
afix?? afix ta marah, dye tawu aku na kua gn akmal.. n he trust me taw! thanxx bby! i appreciate dat.. bgs kan dye?? ssh bhaii na dpt bf understanding cam dye.. ahah!
td beli bebear! yeah, akmal tlg pilihkan n buke lam wayang! haha.. very funny! da larr mase masuk wayang tuh aku just b2 jew gn akmal.. igt salah masuk an!siosly,that is the 1st tym aku masuk wayang tadew owg oke..haha..tapew la.. then mkn kfc, balek tuh mkn mc'd lg gn kak nana.. peh! full gilew pwot! baahaha..
tp ending dye, aku da pandai naek bus! haha.. sok na jumpe haz kot.. insyaAllah laa.. dye na belanje bbuke laa! ahaha.. pasti sich mahu! kate owg rezeki jgn ditolak.. wee~
ouh! n ya, td neok ctew DANCE FLICK! sumpah klaka gilew ctew dye.. wat aku ngekek2 jew tawe..bahaha! ape yg penting 2 lagi tiket wayang terkumpul didlm koleksi tiket2 wayang aku.. hee!
hepi holiday bebeh :)

No comments:

Post a Comment