you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

27 August 2009

why does she act like that??







tau ta,td kak nana lek uma dye na meroyan2.. sialan! aku da r ta ske dgor owg bbel2 cam mak nnek ne, ckop anti dadah btol! pundek! cilaka!sakit tlge aku r babi.. pto da bgdo jap gn kak nana an..bes mlot cam babi noh na marah2 aku lak.. aku ta bsalah kot! tawu r ko alke keje penat, tayah r na marah2 sume owg lam uma ne.. da ta masal td aku angen..

da r aku gh mcj gn afix mase tuh.. da ta masal aku mgadu2 gn afix jap sal kak nana.. hee! hey, i asked kak nana to bought a bracelet fer afix n mak dye.. jao dari medan saner nyah mak tempah!bahaahaa.. n n n kak nana ade beli moist cake ke apew tah td dye bbel2 td.. utk raye nty.. ape laa.. aku na cheesecake.. kek laen aku na telan lak! heehee.. kerek erk aku?? ptot r afix nyampah.. haha! eh,gile erk aku? da kul 4 lebey ne.. kul5 nty afix mst cl kjot aku sahur.. haha.. tataw aku ta tyto2 dr td.. bingai aw td gayut gn dye.. bborak tah pape jew.. haha! u gewdik er baby, sepak kg bawu tawu !hehe

and aku tnyer kak nana about tiket konsert black eyed peas tuh, aku na g!! i am not gonna miss it ok, no matter wat! i dun care! haha.. but abg elmi said, fer underaged cam aku should have parents signature.. kire cam pngesahan laa.. haha! byk laa.. jahat je na tipu aku.. skag aku sudaa tdk mudah lg utk dtipu.. hehe

abg ikhwan (dj hot fm) tuh da prepare ticket awal2 aw utk dowg.. mase kak nana n abg elmi n mmbe2 dowg g konsert MTV tuh pun abg ikhwan aw yg bg tiket.. siot ta ajak aku an! aku igt an abg elmi n kak nana memen tuh yg aku mls na layan cz mase tuh aku tataw lak abg ikhwan bg dowg tiket free an,law ta dr mgu lps aku da lek kl aw.. huh! tp tapew laa.. next tym maseh ade.. but i do rili admired pixie lott! na sgt2 neok dye aw :(

those pix adlh pix mase kak nana g mtv world stage tuh! tuh geng2 pramugara MAS la tuh.. boikot mereka weyh, cz dowg tinggalkan aku.. haha!
weyh..haha.. td afix call .. kjot sohmgon.. haha! tanak.. werrkkk ;pp

No comments:

Post a Comment