you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

25 August 2009

something missing inside of me







aku kan.. aku kan.. aku kan mmg tadew rase pape aw since da gdo gn zul ne.. tp smlm ttne t'pk sal zul aw.. cmaner dye? sehat ke dye? da mkn ke dye?? haha..ttbe cam poyo doe.. haishh.. pape jew laa.. smlm aku da bincang gn afix plan pas spm.. aku mls la na dok jb.. agpun kak nana ckp dok jew kl ne gn dye, temankan dye.. n she asked me to b FA cam dye pas spm nty.. haha! ko gile er akk?? wani mane minat na jd FA cam ko! mmg la besh an dpt travel jao2 tp tah la.. aku na jd cam kak anzalna tuh, cantek,pandai +++ cantek ;)
yeah, speaking abt kak anzalna, dye nyer uma dkt jew gn uma akk, jiran la kott.. haha! dye baek, salu lepak uma akk, bf dye pun baek gak.. kak anzalna nemmg baek abg elmi n kak nana.. i admired her cz aku kan mmg mnat law bab2 modelling ne.. hehe.. tp kak anzalna ne dye cam tegak sket, blur2 g2..haha.. sowi er kak, n dye ta paham melayu sgtt cz dye dok aussie dulu..

hey, i oredy think abt my future.. i think i wanna b just like anzalna ne laa.. smbg blaja dlu then bawu la pk na amek modelling ke bniaga ke pe bnde ag r kan.. eh! ha.. DJ UNO pun dok cnie la.. haha.. elok la tuh! mari lah ramai2 pindah pantai hill park phase2 ye, sham ahli fiqir pun ade :DD

ok2..lets cut it off.. humm now aku da nmpak sket la kan perjalanan mase depan aku.. tp kan... afix camner heh? if can, i rili want to continue study same2 gn dye.. hehe :)
we're oredy talk about his b4, n njwpn dr dye agak mgecewakan.. ta perlu la aku bitau ape yg dye ckp tuh.. cume ckup untuk wat aty n pasaan aku hancur. haha.. yeye doe ayat :DD

No comments:

Post a Comment