you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

26 August 2009

back from the past..


oke, smlm an g midvalley.. g shoping kat carrefour gn abg zahlan,elmi n kak nana.. haha! kcoh doe dowg, aku bawu na g topshop cari seluar.. tp dowg cam cibai an! haahaa.. pto teman kak nana potong rambut.. abg zahlan n elmi g beli barang lak kat dlm carrefour uh.. haha.. terbalik lak ;pp

then ape heh? aa.. smlm mase na bbuke an, zul mcj 'selamat bbuke' aku twos delete.. bace pun cam tadew pasaan jew.. haha.. pesal tah.. then paan call, dye gdo gn choi.. sal aku?? wtf! alaa wateva la.. mls na masuk cmpor.. ;pp

ape yg penting?? kerjasama.. hahaha.. sengal heh? ne smlm kul 1am gerak alek uma kota 'dsara.. so bored! aku k jew na alek uma cnie.. ade kak baby n ank2 buah aku sume.. tp kan............. emh tadew pape laa.. then td mlm aku ta ley tyto, afix pun same.. so kitwg gayot laa kan.. n aku ckp kat dye mayb this friday aku na jmpe akmal ms tuh, n he said k jew tp jgn lebey2.. hehe.. mmg tanak lebey2 la by, sy kan syg awk.. hehe.. gewdik je ktwg heh? :pp

lame gak smlm kitwg gayot smlm.. pto na mgon sahur td sket punye ssh.. haha! aku da r jns yg ssh na mgon pg.. cyan tasha kne mrh gn aku.. bes ppg kul4 da kjot sahur.. da r aku bawu tyto kul3.. then kul 4.30 kak baby lak ktok pintu soh sahur.. aku wat dang jewk, mls na mgon.. hehe! then kul5 hp bnyi.. afix call.. hee.. dye kjot soh mgon.. hee! brangan jap la kan aku.. tp mamai2 la td.. twos letak.. ta mgon gak.. haha!

kul 12 bawu tjage.. tuh pun cz akk gh siap2 na g kje.. awne dye ade flight g cengkerik.. sumwhere in jakarta i think. aku da pesan soh belikan handbeg yg aku na uh.. lau dye ta belikan b4 raye ne, siap laa dye! huh..

then bowink on9 jap kat dpn ne.. pto sowg2 ank kak baby mgon,tasha n nabila.. haha! klaka la dak2 kcik ne.. aku yg gh dok mgadap laptop ne na tgelak jew dgor dowg nyer bbel.. mlot cam machik2 jew dak2ne..

emm.. kak nana tadew, tinggal la kat baby jew.. eh kak baby demam kot.. cyan nyerr.. dmam n gastrik.. so dye ta pose, aku pun ta pose gak.. bahaha!

ha!smlm abh call.. abah ckp chippy sehat jew.. n unty yg tukarkan air dye.. huu.. seb bek.. ceh! aku marah2 zul, tp syg gak kat chippy.. eh tp mst laa.. chippy ta bsalah pun lam hal ne.. hee..

ha pix kat ats ukh,pix kak nana n kak baby mase kat uma nenek :)
baju mera kak nana, baju coklat klabu2 uh kak baby.. muke ktwg laen2 kan?? hee

No comments:

Post a Comment