you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

06 September 2009

happy falling n shopping..

haha..klaka aw smlm..suppose na g bnda gn syaz n ajar..skali da siap2 ta jd..abah cakap 'awne kite na shpg baju raye la wani' peh!aku ta angen lak an..da siap2 aw.. da lawa2 aw.hish..syaz pun da siap.. ajar lg la.. da otw ke bndar kot..haha! cian dowg,sori girls..next tym kite hang out lg oke?hee..btw,aku da beli baju kurung,shirt ape sume an.. tgl kasut jew lom bli ag.. sik tadew size jewk an..ish!angen..n handbag lom beli ag.. esok bawu na g beli..hee..ajar jd tukang teman oke..haha!
smlm g angsana n jusco tebrau.. sumpah ramai gile.. aku neok rimas aw! gn amey lg yg gila tuh.. haha! aku sik na gelak jew layan pale amey aw.. aku layankan dye amek pix kat fitting room.. ape la dak ukh! naseb adek n akk! 2-2 gile.. haha.. sakit kaki aw shpg.. haishh.. tp hasil nya tatau la.. byk bnde yg aku cari tapi ta jmpe..haha..pape jew la..kasut crocs tuh pun ta jmp..sedeykan?n mase msuk summit ade handbag cam chanel tuh,tp kaler itam da run out!shit kan??huhu..sedey jap smlm..tp tape la,ley cari ag nty..hee :)
n smlm bbuke kat Tera Thai.. sedapp gile!haha..aku mkn ta igt an gn air kelapa dye yg super duper yummy tuh.. abah mmg regular customer kat c2,so the owner, unty linda tuh pun da knal abah. i like her ;) dye nmpak mcm anggun sgt n very polite.. aku suke!i want to be just like her 1 day..elegan jew..hee!
so ne la antare gambar2 kdai tuh..alaa.. dr skola SAB n SSi ta jao pun..





the view from the outside.. (ala2 uma mlayu lame)

cantek kan?tgh2 tuh bar dye


sesape yg na singgah ke sini,ne ade peta dye..

deco dalaman dye


No comments:

Post a Comment