you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

09 September 2009

no title..

td balek gn cikgu ayob.. dye antarkan.. haha.. mcm awkward la plak cz da lame gile ta kua gn dye n tbe2 dye ckp na antar aku alek awne n aku lak tataw asl aku ley ikott jew ckp dye.. bdo kan aku? pdhal aku da jnji yg aku x kna n tanak lg cntact2 gn dye..sial doe.. aku da mls la na ade pape gn dye lg!
humm td jwb paper math oke la kott..confirmmm ta buley dapat A1 hahahaha! tyto jew an kje aku pas jwb paper uh sume.. aishh.. fyna lak da 2 ary ta amek paper..
dye kan xcdnt, then ri senin tuh dye g sola kai tongkat an.. cyan gile ktwg neok dye tp lawak pun ade aw.. haha! klaka la ko fyna.. sakit2 pun mlot tuh bsig na mgomel n mbebel.. ne dye cuti smgu.. aku pun same kot.. sok lusa n ri senin tadew paper.. haha! sonooookkknyeerrrr! dok uma goyang kaki,n tyto.. n mkn jew pose la plak.. aishh

No comments:

Post a Comment