you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

20 September 2009

happy raya ;)

hari ini seluruh uma islam myambut raya kan? sonok ta sume?? hee.. if seronok bgs la yer.. krn hari ne mood aku saaannnnggaattttt hepyy plak.. haha! ta besh doe.. raye kat uma.. agak ta besh.. pas sesi bmaafan n bfoto2an ssame ahli klurage, g kubur arwah ibu then g uma cazen unty.. i mean her mak saudara kot.. kat tmn istimewa gak.. waa! cm gud2 doe anak2 buah dye.. hahaa! so wateva tawu.. tp ape yg bgs nyer, sume sdare mare dye yg kat uma tuh bawak BMW n merc bhaii, aku agak terpesona laa, uma dye jgn ckp la.. haha! yg uma ne 1st tym aku g.. yg kat BBU tuh da byk tym.. besh ag tokG, even dye kaye pun ta smbg la, anak2 dye pun k.. tah uma yg aku pegi tadi bapak smbog gile cucu dye.. aku rase pmpn2 kerek tuh sume umo lebey kurang aku je kot n 18-19 g2 la.. yg pasti mereka sangat poyoo! haha.. law akak ade, mmg da ade geng mgumpat aku..

pg2 lg aku da mintak ampun n maaf kat afix.. hee.. ouh ya, today is our 5th anvsry.. hepi anvsry sygg ;)
dye jnji dye dtg uma nty, mst kne dtg taw.. abah da soh dye dtg awto.. hee.. smlm dye mcj gn kak nana mase kak nana otw lek kg, ish! jlos taw.. gn aku reply mcj sket punyer lambat an, law mcj gn akk aku laju je dye rep.. wekk! ;pp

btw, wet raye aku yg dapat pretty much la.. haha! n ya.. aku sedey aw.. da la 1st day pose, tp aku bley ehem2 lak.. sakit pinggang aw! sedey gile aku.. tuh yg awne muke aku cememeh jew tahan sakit.. haha! then aku g perling, uma mak andak.. nmpak uma afix.. haha! na pegi tp dye tadew, lek kg kat bp
;(

No comments:

Post a Comment