you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

21 September 2009

raye ke2

selamat ary raye skali lg yer kpd sume.. hee.. lame je rase ta update blog ne.. pdhal ary2 kot aku update.. haa.. sedey seyh aku awne.. owg sebok braye aku tas katil sebok baring.. aku bley senggugut lak.. cian aw.. afix g braye uma sdare dye dari batu pahat tuh sampai la ke muar.. syaz pun kat muar.. so aku tyto jew la smp ke petang.. skali.. jeng.. jeng.. jeng..
haa... ade owg dtg ptg td.. tayah la tawu sape.. hee.. miang.. dye kene basuh pinggan.. jadi bbik ta bbayar jap untuk 1 ary.. haha.. da r mgadew.. na mkn mee la ape la.. pto ta abes lak tuh mkn.. so kne la dende cuci pinggan sume.. haha.. besh ta u?padan muke ;pp
mlm ne mama yang lek sini.. tyto uma aku kot.. alaa.. sedey laa.. law dye tyto cnie mesti aku kne tyto blik amer.. aku da r takot na tyto lek amey.. biru jewk an.. taakooottt sangatt! haishh.. btw, welcome to the house mama yang n the family ;)
eh actly td aku demam.. panas bdn ne.. ;(
demam maybe sbb aku tahan sakit kot.. tp lam kul 8 lebey aku da oke sket la.. pto da bley on9 n ym gn 'dia' ..
sape die? tah.. tatau la.. sum1 from the past.. haha
ouh n ya.. btw, sok aku tadew yer.. pegi braye kat batu pahat n muar.. n maybe ajak abah g melawat kg afix skali kot.. haha.. abah ta abes2 tanyer
"wani, bile afix na dtg braye?"
"wani,yg dtg td tuh afix ke?"
haha.. aku hanya mampu ketawa jew.. bukan la bah.. afix lame ag na dtg.. sabar yer.. dye kate dye lom ready ag na jmp abah.. aku kkdg sian aw gn abah.. dye ta cam down lak bile aku ctew akk gn abg elmi da clash.. abah kan beriye na kawenkan akk.. cehwah! knon na neok anak 1st kawen, meriah.. skali musnah angan2 mnje bapak aku tuh.. haha.. tape bah.. masih ade wani yer..sabar taw.. tgu ag na 6 tahun.. pas blaja wani da kje bgus2, abah neok wani lak kawen yer.. haha! cita2 aku yg poyo.. ape yg penting skag ne, aku kne la bes blaja dlu.. kan kan kan?? ha..
da la.. mama yang n the family da sampai.. kan m'update blog ini pd ary lusa oke
;)
bubye gorgeous readers..
ouh n ya, ily n imy afiq akmal.. unty normah n uncle isahak too..
tgu ea, nanti lisa dtg uma uncle n unty.. hee
xxxxx

No comments:

Post a Comment