you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

10 September 2009

kawan rakan teman atau sahabat


oke.. see dat?? yeah! aku da tuka template blog ne.. cantek ta? cantek ta?? hee.. ermm oke.. awne aku sgt bowink n aku rase tah da bape puluh blog aku da type an.. haha! oke 1st story.. lately aku rase bff aku smken jao.. aku tawu tuh slah aku kot.. cz aku ne salu majok.. haha! kwat majok la kater kan.. poyo kan? tp gn fyna,ajar n myra aku oke.. gn mmbe2 len jewk kot.. kawan2 lama skola aku pun aku da lame ta cntact pew lg an na hang out an.. tp......

aku ade sikit la kecik aty gn sowg KAWAN BAIK aku ne .. kawan baek ke?haha..sbb ape ?? sbb dye suke sgt ckp yg buruk2 blkang aku.. peh, law kat depan sket la punyerrr baek an! ape tuh kater owg, pijak semut pun ta mati.. aku diam kan jew if slame ne dye bctew sal aku even kat juniors skola aku.. aku bg muke lg.. until 1 saat tuh aku rase cam na baling jew pencil box girls aku tuh kat muke dye.. mcm da mlampau sgt.. dye ckp aku ne gewdik la sombong la pew la suke mgatay gn jantan la,pantang neok laki na lambai2 laa.. hello! at least aku knal oke laki2 tuh sume! n na ckp aku gewdik?? wey pmpn tuh laki gewdik dr aku laa.. at least aku ade manners ta mcm dye..

ee apasal la owg suke dengki gn aku hek? ta pam doe.. sumpah sangat! even na ckp pun, try la bkongsi ceruta gn owg len, ne ko na kutok sal aku kat mmbe2 aku gak, kat juniors2 yg knal aku gak.. lau aku jd ko, mmg aku malu doe.. ee! suke ko law mgater owg, memburuk2 kan owg.. but if u at my shoes i will feel it.. da byk sgt peluang aku bg utk neok dye bwuba.. tp still same jew mlot dye.. aty aku ne smpai da tawar da pujok dri sndr supaye maafkan dye taw.. :(

biala.. dye da bsar, da bley pk baek n buruk.. mgkin antare ramai2 dye camtuh .. tapi ta esah la.. kawan2 yg laen ade.. besties yg len pun oweys ade tym ssh n snag.. cume dowg mseg2 da jao jew gn aku.. g study laa ape la, pindah laa.. aishh! noe wat, i mish them all.. aku skag sik na marah2 jew cz aku cam tension aw.. kadang2 tadew sape pam .. aishh! pity me.. :(




i miss u so badly afiq akmal :(

aishh.. yeah.. utk ctew yg ne plak.. caption ats pix tgn tuh ssuai utk dye.. hee.. yeah.. i very miss him.. rase sdey sgtt ne.. nape ha? tah laa.. maybe sbb kitwg ta ley lau ta jmpe lama2 sgt kot.. bln pose ne kitwg lom ag aw buke ssame.. sdey kannnn??? haissshh :(

but sokeyh, next year kan bley gak kan? tuh pun if bkekalan.. but i hope, we can last :) hee.. aku suke pix ne cz ade 1 pix tuh pun kitwg amek pix pgag tgn! still remembe? alaa ade kat older post aku! mase bday dye ktwg snap pix tuh.. aishh.. sunyi laa.. knape hek? da laa ta sedap aty ne.. ish! pwot lapa.. ee! kusot doe.. haha! apew tah laa aku ne!

okok.. i think i wanna have a shower then tytooooooo! haha.. kwat tyto seyh aku! eala, bes law ta tyto t lapa laa dahaga laa.. lagi tah papew kan? haha.. k la.. will upadate this blog laterr

xxxxx

No comments:

Post a Comment