you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

11 September 2009

lagi2 pasal laki who does hurt a girl!




td pka cl.. ctew sal kat skola.. uda gado gn paan sal myra.. aishh, yg pling trok kne aby taw! ee aku da kater da! aku mmg bnci gile gn ude uh.. skag dye na mcm2 lak gn mmbe aku.. da laa smlm dye tarek rambut myra pan2 owg ramai, awne dye na malukan myra gn dak2 laki sume! ksiaannn myra taw.. n paan n oso abby..


actly myra jd camtuh pun cz salah uda gak.. sape soh dye ta jage myra leklok, mmg r myra cari laki laen! ee sengal ubi nyer uda.. pto yg wat aku sakit aty bile pka ctew yg uda amek sim myra n uda na belikan myra sim bawu n kitwg mmbe2 dye ne lgsg ta bley tawu no bawu myra tuh! hey dye bdo ke ape! kitwg ne mmbe dye yg salu gn dye tym ssh n snag la.. stakat uda tuh bf jew! bkn laki myra pun..


tuh pun da wat mcm2 kat myra! ee aku cam na pegi ludah jew an muke laki tuh! pls la, lau jd laki tuh tlg la gentleman sket.. dye na slhkan myra jew, abes sblm2 ne dye bustard myra, myra ta pna ckp pape.. haa! aku lak yg meo.. mmg la, aku mmg pantang aw owg sakitkan aty mmbe baek aku sndr, da laa myra tuh jnis tongai.. na marah owg lek bkn berani.. aishh.. pity youu myra.. but dun wori yer, aku,ajar,fyna akn salu munyer tlg ko.. syg ko pmpn ;)
bawah ne,pix uda!ta ensem kan?ensem lg paan myra!huh!
da la dayus,pkul pmpn!eeeuuww!


No comments:

Post a Comment