you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

09 September 2009

a new start again..

smlm had a conversation wif afiq.. we talk about humm.. hal2 yg patot dibacrekan dr aty ke aty..
n ye, aku tawu aku tidak la sempurna utk dye tp itu dulu.. but now aku da bwuba.. dye pun same.. kslhn2 kitwg yg lame kitwg cbe utk ta ulangi lg.. so skag ne kami mbina 1 lg khdpn lame n cube lpskan sume bnde yg da lame dirhsiekan ne.. n n n aku rase an, dye still ingat kat ex dye si nana tuh lagi kott.. tah la.. rase2 kott.. tah la, biala.. pape jewk an! hee..

eh na tawu ta, rnduuuu sannggaattt taw kat afix.. pto aku wnduuuu sgt kat kawan2 lame aku aw.. they r so wonderful.. but skag maseg2 da blah jao meninggalkan aku an.. syaz,ayonk, sha, erin, n sume laa.. ramai yg da jao kott.. smbg blaja la pew la.. ish..cdey taw.. tiade lg tmpt utk aku mnje2 cam dlu ag.. hee.. n aku pun rase cam sdey jew ble na mken besar ne.. t aku rase cam mken bsr t mst mken byk mslh.. allaaa.. tanak sgt taw.. zmn skola ne laa zmn plg besh utk aku.. ary2 ley gelak sakan smp na runtuh bangunan vokey tuh.. haha! but nty da maken bsow da tadew mase kott na gile.. aishh..

btw, aku skag gh addicted gn citew tari tirana kat tv3 tuh.. sumpah best ctew dye.. n im falling in luv with ali yg dalam ctew tuh..sweet doe muke dye.. aishhh.. haha..

No comments:

Post a Comment