you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

02 September 2009

selesai sudah hari pertama..

yeah.. paper BM da abes, da jawab! lega bhaii.. law ta sikit punyer resah n gelisah an aty aku.. haha.. tapiiiii.... td rumusan ta bley wat!! grr! kesiann tawu.. kusot gile td aku wat bm.. haha! sket2 tnye bad pew mkne kekangan la pew la! ee pelik2 jew.. pto pas abes paper fyna bbel sal ssh n ape la, pto aku marah dye an!haha! tension aw.. dye bbel2 ckp ta ley bwat r pew r,bes aku yg ta pam 1 jadah tuh ag r an.. at least krgn dye wat panjang gile,aku nyer cipott gile.. haha.. kesiann kan kat aku? :( poor u,lisa!


then kat sola td macha jahat aw,tawu la abey dok kat meja aku tuh, dye men amek jew an pix1 aku tas meja tu pato letak merate.. ee aku rase cam na sepak2 jew muke dye aw! haha.. kwaja!basit pun sme jew.. suke sgt kcu idop aku!huh! tp kan.. td kan, ajar klaka aw!haha.. dye g toilet aw.. pto..haha!biala.. its our team secret.. ta ley ctew kat cnie.. hee.. pto da dye takot yg dye kne sembelit an.. haha!klaka laa ajar tuh!penat taw tawe jew kat sola td.. pto an ciann aw aku, sik na t'tytooo jew ..haha!nantok gilew buley!huh


dann bila da pose n trial ne,kawan2 kat blok teknik ne ta pat jmp la kan.n i miiishhhh achai n mas tawuk! law jmp kat kantin,mst kecoh gile.. haha! ne da pose,ta jmp la kat kantin ag da.. n i mish to eat machik kantin punyerr nasi lemak n ayam goreeeeennnnggg!!yummm2..lapaaanyerrrr!haishhh


achai


mas blurr..hee


No comments:

Post a Comment