you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

01 September 2009

trial trail n training...




ouh man ! esok trial bhaii! ayoyo.. aku ta redy agy tawu! haha.. n im sure dat mmg ramai pun yg lom redy lg kn?? hehe.. trial di bln pose ne mmg mguji ksbrn kite sume.. mgguji ksbrn,kepekaan n evrything la kan..but aku harap,trial ne aku akn jwb gn semangat even aku ta bace bku sgt!haha
ape yg aku plg dedor... esok paper bm!alaaaaaaaaa....ta suke taw.. takotttt sgtt na amek exam paper bm.. aku low sgt na tulis karangan..tp teacher pesan trust urself then u can do it..hee! but if i cant write in malay reacher soh translate meaning english tuh dlm bi.. bley kew cmtuh?? bley kot..i will try ;)

eh aku gastrik la.. td smpai skola cm tadew mud sgt aw.. ape la, sok na trial tp byk ckgu ta msuk kls n n n ary ujan, so aku tytoooo jew.. hehe! 1 hobi yg aku plg ske saaaangattttt! hehe.. pto maen captured picture gn ajar,fyna n pika.. myra ta dtg! sengal minah tuh.. dye cabot gn paan g pelangi! ape la! sok da r na trial.. mnah tuh mmg!
pastuh mase susun meja ikut angka giliran an, aku ta dapat dok gn meja aku aw! ouh shit man! akan ku rindui meja ku itu.. haha.. teacher y la, aku na tukar meja gn abey dye ta bg an.. huh.. bingit jew aku an! ahay!! i want my table laa! law ta jawab gn meja aku sndr,cam ta besh jew..haha..ngadew erk?

mase lek jb 30 ogos tuh aku naek 1 bus gn mmber afix,aidil.. hee! pto sampai larkin afix amek.. alala! pas 11 ary ta jmpe,finally jmp gak.. hee! dye antar balik, but b4 that g mkn kat mc'd seri alam.. n ktwg sambut merdeka kat c2.. hee! sweet jew.. ade amek pix, nnti akan diupload, sbb pix tuh sume kat afix..
ouh n ya, bday zyma aku da wish, a lil bit late but still ta lambat sgt laa.. hee..


btw gudluck LISA NURUL SYAZWANI fer de trial..
chayo chayo!! hee..

No comments:

Post a Comment