you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

09 October 2009

selesai juga akhirnya

yeah td acare open house aku bjalan seperti biasa.. makanan bayak juga yg tidak habes.. trimas kaseh juga kps yg sudi hadir.. terharu untuk itu.. even ta sume yg datang but trimas as well.. aishh.. yg dtg td banyak kawan2 lame aw.. seronok la jmp kawan2 lame.. haha! teringat zaman mase skola rendah tym dajah 3-6 mase lepak gn benn n nedy..
lepak gn baby, eka and AF igt zaman mase skola kat pg1 dulu.. haisshhh! besh la igt zaman mude2 dulu.. haha! macam bodo2 jew.. abes sume album mase skola dlu aku kua kan balek ..
then td naz n the rakan's oso came.. thanx taw dtg.. dtg tp.................... tah la... kak pza dtg gn abg kimi.. ahaiii.. suke la neok dowg! so sweet okee.. sukeee! sumpah ta tipu.. i hope both of them can have serious relationship afta dis.. hehe.. i will pray for both of u er cuzzy :)
n sukeeeeeeeeee sangat cz afiq,bujang,yen n apit pun dtg.. thanx baby fer coming.. ssah jew kan? but sokeyh.. abah na sgt jmp afiq, bile afiq dtg bukan na layan, then baju afiq ley same lak gn unty nowa.. jlos kot aku! haha.. ciss! jlos2.. haha..
na upload pix ta? tayah la.. penat la.. lgpun td ta byk snap pix.. but fer all. thanx fer comin taw.. n ade yg aku ta sempat jmput.. rili sowi.. humm.. tapew, lps bln 12 nty ade mkn2 lagi.. jgn wsau.. insyaAllah yerr.. hee
k la, penat sgt da ne.. alaaaa.. sedey! da 2 ary aku tadew kdita w.. buhsan nyerr.. humm.. eh, akmal kat bangi.. dye ade lawan futsal.. hehe! gudluck yer kat akmal n wan..
then td pas lek sola aku da beli baju yg aku na sgt tuh.. ajar yg teman kan.. n kat sola gak, sempat td aku gado gn uda sal aku nganjeng dye.. haha! padan muke.. alamk! wat myra tuh cam bini dye r! aku na neok bape lame dye ley tahan gn myra tuh.. n afiq pesan kat aku.. dye ckp afta dis aku jgn bgantung sgt gn mmbe2..
try to lebey bdikari n blaja hidup sndr.. i tried, but i cant la syg.. dun nooeeee la why.. aishh! shit!
the best part is, ranking aku kat sola, .. hehe.. guess wat, dri 368 candidates fer trial spm, aku dapat ranking ke-42.. ouhhhmmmiiiiggoooosshhh! haha.. bapak sukee.. hehe.. tadew la.. tadew la suke, tp rase oke la, dr awto, dekat eh bkn dekat, lebey 100 bhaii.. haha..
eh k la, k la.. na mndi n basuh muke pto na tyto.. penat ne, bdn pun da mlekit2 aw.. hee.. bubye all.. n thanx fer readings gorgeous readers :)

No comments:

Post a Comment