you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

10 October 2009

yes! wateva.. senyum suda bubble :)


humm.. ssh laa awne.. awne kusut je aku dok uma.. kedit tadwe then bowink.. haishh.. afiq kua gn mmbe dye g maner tah.. aku mls na kua mane2 cz still rase penat smlm laa.. huhu.. actually aku ade bberape conversation gn afiq smlm..
by, jlos laa
jlos nape lak?
eala.. awak tuh da sinonim sgt gn dye.. bila owg ctew sal awak owg akn tnye sal dye (nana) sy ne cam ta wujud.. cam tadew kne mgene gn awak! humm sedey kot..
alaaa... dowg mmg camtuh la.. dowg saje je.. lgpun by da tadew pasaan la kat si nana tuh..
eala, mmg la.. tp kawan2 awk sume sik nana nana nana! ee tlg laa! jlos taw!even hydar pun same.. ade ke dye ckp awk gn nana tuh psgn bhagia, gn sy awk ta bhagie er?
halaa.. awak ne.. gn hydar tuh pun awk na amek port ke? dye memen la sygg! awk ne.. kn by syg awk sowg je
ape erk kowg rase bile kowg ade bf, tp g mane2 je mmbe bf kowg sik ctew sal ex gf bf kowg jew?? suke ke? bhagie?? haha.. tah la.. yg pasti, bile dgn aku.. if aku ta suke mmg aku ta suke.. mmg aku ta hipokrit sal aty n pasaan! watpe na simpan2 an? lau ta suke ckp jew.. aishh.. but sokeyh la.. ape jew kan.. i think mmg la.. aku gn afiq bawu 6 bln.. gn nana 3 taun.. so of crse la kan his fwens ramai yg tataw dowg da tadew papew.. mule2 jew lisa, lame2 ko gn afiq tuh ramai la yg tawu..
tp aku rase aku da jmpe kott mmbe2 dye, xkan r still tataw.. tp kkdg sumpah seyh.. kecik aty gile bile aku ne rase cam ta wujud jew.. slet2 nana je! nana nana nana! eeuuww tlg la heh! da tadew name len ke? itu nana ini nana! haa yelarr.. nana bgs sgt kot.. ! ahaha.. wateva la.. layan kan aje laa.. aku ne kan kkdg agak bagus law bab layan melayankan nih.. hehe
ee bdo taw.. aku na angen je awne.. amer ta mmekak lak an! nyampah.. td tym aku tyto ujan an.. khusyuk je n enak je aku tyto jap g sape tah call.. kul 7 kot da call aku pto betina tuh ley na tengking2 tanyer aku sape.. da r aku bawu mgon mst r aku blur2.. jap g betina tuh kate "tapew la dik, tyto je la" otak ko! da r kcu aku tyto, snag2 je na ckp cmtuh.. da aku ta bley tyto lek.. pto cmne tah terlelap.. then kul 10.38 edy yg dok taiping tuh call.. lg sekoq kacau tyto aku.. huh! hahaha! aku lg blurr kot.. aku bbel bnde tah.. aku igt an edy ex aku yg call lupe lak edy taiping tuh yg call.. aku ckp sowi smlm lupe na ajak dtg uma.. haha! bdo seyh aku!

No comments:

Post a Comment