you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

04 December 2009

031209

semalam kua dating. haha. peneng2 na carik baju tuh, pkai hembos jew la baju ape yg aku rase na pkai .. haha..ee sakit aty btol gn afiq smlm !aku tunggu dye sejam lebey kot sswg kat bnda tuh ! bacen btol, bengkek sial. tp saba jew mnty.mase na tgu dye sejam lebey uh,mcm2 jd.ade budak uh tgur aku,ceh smgt gile,jap g neok aku dpn2 salah owg kot..haha.. muke dak uh punyer bgag jgn ckp aa..aku yg muke cam taik nih twos tawe bdekak2 an pan dak uh..mmpos aa dye bngag ke ta.. haha! pto twos mcj ajar an.haha.


then tgh2 gelak uh si afiq mcj tnye aku katner, twoz ta jd na mara..dlm 10minit, dy pun sampai..sampai2 na tojol pale aku dr blkg an.. mgog punye bdk!da la tojol pale aku,pto diri sbela aku na tumbok2 lengan n kaki aku an !babih je. bf aku punye pgai kadang cam bntang aw !haha!aku mara2 dy wat dang an..suke aku dpt bf cm dy.. haha!haihh afiq akmal ,wndu kat awk !


then g neok wayang.haha.cube teke kitwg neok cte pew? ctew TWILIGHT ag taw..haha.. aku mmg bkenan neok ctew uh..haha..smgt btol an aku neok,pdhal aku da neok cte uh..hehe..dy pun cm smgt an neok cte tuh..haha..bgus2..yg pasti aku bhagia bile neok robert pattison tuh..haha..comey bhaii !
lps neok wayang lpak kat CIQ,tman dye isap okok,then aku mkn lolipop yg dye belikan. ahaha.smlm pun mmg sume dye yg bayarkan,pasay kua smlm mmg aku tadok wet..hee, thanx bie :) mkn lolipop tuh da mmg wajib,sbb dy tawu aku suke mnyanyah lolipop.hehe.lps tuh baru dye pasan aku pkai wedges yg bley tahan la kan tingginyerr,pto dy bsing..haha.dye kate ptot aa nmpak aku mcm tinnggi rpenyerr pkai wedges..haha..biala, sskli aku nampak same tgi gak gn dye..hee..then jmp achai n mas.. haihh!pkai baju sola,tym uh dowg pas abes jwb paper fzik..haha..aku klu dak jmp geng mst mmkak.haha..ee nyampah jew :DD
pto g tmpat fevret aku la kan, MPH! ouh i love MPH ! hehe.sklai ade kjadian yg ta diingini blaku dsner.jeng3! haha..sumpah aa aku mls na g saner ag..haha!bdo siaa.. ee mgog3!aku ta bley trime..haha..eh mcm2 aw,kitwg g neok magazine,neok bku,neok pasay buku2 islam.haha.mampuih aku kne perli abes2 kot gn afiq.haha.ah biala! ade aku kesah.werkk ;pp haaha..sakit aty jew an dye kua g aku smlm.haha.kitwg mmg cmne,klu jmpe mmg madah na bgdo.haha.


bile tym aku na balik sebuk2 na amek pix la ape la,hergh!gedik btol..haha..salu aku yg excited na amek pix..ne dye lak..klu dlu bkn maen sgan.hoho!so aku layankan jew la dye an.hee..bnyak gak pix,tp upload sket je.sb pix laen mcm bsuk2 jew muka aku..hahaha..then balik saeng gn mas n achai.. haihh..lam bus pun smpat bgosip gn cahai..haha.. mgog la chai uh ! :DD but ily all.. mas,achai,fyna,ajar,fiqa,myra..sume la.. ! kawan2 skola ttp diatyku slaen tv3..hahaha..bodo siaa..
ne ade pix2 mase amek kat cs awto..


tinggikan?mase ne i pkai wedges yg bapak tinggi uh..haha
neok aa muke gewdik kitwg..haha
ouh i juz wanna have his smell evry sec!suke bau dye,sexy..haha :DD
ily oweys afiq akmal
aww* he kiss me !hee ;)

itu shje.ape yg pasti,each sec,each min,each hours,days,weeks,month n year syg kami smken bertambah tambah..haha..gewdik jew an ayat ?tp tol aa,mken ary mken sygg mcm iklan fair n lovely tuh la..haha..

afiq akmal.i am so in love with youu sygg, i love u so much bie.. :-*

xxxxxx

No comments:

Post a Comment