you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

05 December 2009

dun worry,im always here fer you..


slmt pg sume..lately mmg hobi la tulis blog ppgi.. hehe..nape tah, lately mmg dlm kul 9 lebey mst da mgon..td mlm tytu lambat kot..humm tmankan afiq..haihh..im telling him da truth abt im leaving jb soon..aihh ssh kott na bitau,tp tataw la.. i noe he cant accept it, tp dy kate dy akn cube time slow2..tapew la, even kl n jb ta jao sgt kot..haha! but tah la.. his in kluang now, n i hope spnjg kat saner ape yg aku bitau dy td mlm ta mgaggu sgt laa otak dye tuh.. haihh ! dy kate dy bley time lg lau jao dr aku tp ta bley time law khlgn aku..huhu..abes aku ne ??jao dr dye pun ta bley time ape lg law na ilang dy,elak aku twos ilang ingtn jew an..haha!


aduyaii..apesal la erk ?? lagi 11 hari kot aku abes spm.. ne lagi plak na tglkan dye.. huh! shitt btol an..tuh aa ssh jd ank mak.. klu dye na dok kl, fer sure terang2 mak dye ta bg.. mak dye uh law bley na ank2 dye sume pan mate.. ta bley jjao.. knal naa aku gn pgai mak dye uh..huhu.. tp tapew la, bkn salah mak dye pun an.. tapew la, biala.. kite tunggu n lihat jew cmner nanty.. buley ke ta kitwg tahan kan cple jao2 nih.. but i hope we can stand fer it.. even we trust each other..sokay baby, ta jao mane pun rasenyerr klu da sygg! haha..geli dow ayat wa, tp btol la.. then, humm.. tadew papew mslh la skag ne..so aty aku pun tadew mcm gundah gulana sangat..huhu

No comments:

Post a Comment