you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

09 December 2009

abes tuh na meriah aa ?


babih btol!ahha.merentan erk?ye doe..merentan aa!awne ramai g bnda buley..n aku tataw pun :(
achai dating gn aidil,wah2..amboi2..bkn maen lg er kowg!ecehwah!hehe..fyna pun g bnda jmp lynda..mgog taw ko ne mangkok!ko da sampai bnda baru ko na soh aku p bnda.aku ne mcm owg gile aw dgn ta mndi ag..haha..pto aku try la tnyer sape2 yg free tlg antarkan aku g bustand..haram!sume bz..sialan!haha.eh mara ke?tadew la, geram jew..hehe..tapew2 :)
eh afiq pun g la..alaa!bie,na ikot gak :(
pto dy kate, 'tapayah la syg,bie kua gn mmbe2 bie jew ne,laki sume' haihh..ade aku kesah ??haha..tadew la..saje jew gdik na ikot..eala,sume owg sebuk na g bnda, aku pun na g gak..haha!sebok jew erk ?k la, ta bley type bnyak2 ne, syaz gile tgh tunggu aku dlm bilik..dy na potong rambut..haha..bdo aw..dy ckp 'bkak pintu,jap g aku dtg..' pto aku reply,ko dtg ag 20min bley?? 'aku kat dalam bilik ko bdo' hahaha! bdo btol..ssh btol tonggal bjiran ne.. tawu2 jew da dalam blik aku an..haha..da, aku na gerak..syaz,tgu jap!haha.bye

No comments:

Post a Comment