you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

10 December 2009

syaz 'pan' mcm pan laa..eh cipan pun ley gak..haha

ne skag aku lam bilik kak pza gn syaz rite now..haha..waktu aku tulis blog ne skag adlh kul 1.28am..haha..pagi da weyh !tp kitwg ta mmbute ag..sbb pew??Sbb layan pale otak bngai ne mmg ta ley tyto aku..agpun gh mcj gn afiq..hee..gedik..eh cyan fyna,td g bnda ta sempat jmpe lynda..lynda ta dtg jmp dy kn..haha..cyan awk er ? ;pp

aihh..subuh nty,i mean ag 5 jam afiq akan call kjot aku mgon pg..na tawu nape??sbb kitwg na kne g joging !ha?? yer,kne g tmankan dy jogging..haihh mls seyh na mgon pg,penat..nty sok mgon pg mst aku blur sbb ta ckop tyto..bahaha..ne skag gh bbel kat aku sal pab..haha..aku layankan jew..haha..tp actly ta 100% pun aku dgr..haha..syaz law ko bace blog nih bile2 nty,ko jgn mara aw..bahaha!

da la..na tyto laa..sok na mgon pg..eh bkn!jap g..haha.babih siaa aku mls na mgon pg..eerrrggghh!!grr..syazni ne lak sik bbel jew dr td..na kne stapler gn aku..haha..haa ne dy soh aku tulis lam blog aku yg 'AKU WNDU PALI" sambil garu2 bntot dy..wawawawa!

da laa gonjeng,aku na tyto..
haa lupe,i skag kat uma maklong i kat bandar uda utama u..bkn bandar baru uda yer..hee..u all,i luv u all oke..aww!kegedikkan !hahahaha

No comments:

Post a Comment