you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

19 December 2009

ayuh lekas baca.haha


i was not in da mood actly,hp dr td bbnyi n tataw sape yg call..sbb yg call sume no yg aku ta knal n mmg aku ta knal pun sape owgnyerr..mcj afiq ta rep!ryt now his in BBU!watper tah..ee bie ni!aku tibe2 rase cam na nges ne aw!tbe2 aku da sebak ne aw..pas..pas..ee !pas neok dy aku jdi cm sedey ta memasal an..sape dy ??alaa ade la..td ptang aku tunjuk pix dy kat syaz..td oke,ne aku tbe2 neok pix dy aku rase cm sentap..sumpah tataw nape.. :(
ne gh ym gn kpza cte gn dy la nih..ksian siak aku ne,skag madah mkn aty jew..dapat mmbe ade pngai cam sundal..dpn baek blakag aku cam babih ta sunat,bdo btol..pto na ckp kawan baik aku babi..dy tuh cm babi anak anjeng tataw lak..pto ade kawan baek,humm yg kawan baek sowg tuh lak wat aku risau gelisah..ade bf,kdag2 aku kne pham gak dy ade life sndr..ee wat should i do ha ?aku pun tapaham asl aku tbe2 na bbel n type bnde2 mgarut ne..aku tataw asall!!!ee tlg la..n 1 lg,klu bley aku na lupekan muke dy tros aa..nyesal doe aku g neok pix dy awto..eee tbayang2 aku muke dy..pto pasaan aku kat afiq jdi len aw..aku cam..cam takot..takot sgt ilang dy!
tau ta dr td petang an aku ta mndi lg aw..make up pun ta cuci ag..my hair mcm ape da an !sungguh aku gh patah aty n kcewa ne..aku mmg doe..haha..ne da bape batang an abes aku sedot !aku skag sik merungut jew..pesal ha ?ade je bnde ta kne..ee aku rase aku kne jumpe pakar sakit jiwa la..haha..btol la,aku rase aku skag da gila aw.haha..eh da laa,mls n tataw na type pew.aku na g tenang kan diri na mne sorority life!hee..da lavel 36 kot..waa hebat ta aku ??haha

No comments:

Post a Comment