you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

19 December 2009

kalau ta malu ta buley er ?

td mgon pg sbb abah kjot na g keje kawen kat BB..mcm excited na pegi!haha..siap2 ape sume n as usual mmg aku akan siap paling lambat la kan.haha.b4 g saner g opis abah dulu.ade pe tah,kcoh btol.sampai BBU bley lak sesat an.haha..skali zizi kwn fyna uh yg tlog bg direction n alhamdulilah jumpe..haha..bgog taw aku,aku da lalu kat dewan uh bape kali kot tp ta ingt an!hee..then tgh2 huru hare uh fyna mcj ckp dy gn ongak otw g bnda n jumpe kat saner t..kejadahnyer !smlm ckp ade hal.so aku postpone ke bnda ary ahad saje..hee!next tym yer syg kite dating..tayah wat ongak,t kite ta ley da na romen2..haha


then pas balik dr BBU g permas lak..neok skola baru amey..name dy SEKOLAH SRI ANDALAS.. its a private school sumwhere in permas jaya.haha!tau nape amey kene tukar skola ??sbb BM amey worse gila n dy kene tukar kls yg last skali..mak aku bsing sbb amey bkn bdo pun na msuk kls blkag yg slack bm dy jew.tuh yg na tuka skola,mek private school which 100% mmg ckp english jew..poyo an adek aku ?bkn ape,gedik tanak ckp mlayu,kene sepak gn k.nana t baru reti ckp mlayu kott.hhaa.seronok la skola dy,ade swimming pool,lg pbnde tah..aku mls na pusing2 sbb sakit kaki pkai wedges..haha..then balik..hee


eh smlm g jsco gn abah sume..bese la,shoping tym..hee!then tawu ta jmpe sape ?jumpe mohsin psycho tuh!haha..ee malunyerr..ade la situasi yg wat kan aku jdik bngag na jmpe dy lagi pasne..haha!bdo..but i rili hope dy xkan ctew kat owg len..even ejal!haha..mohsin tuh classmate aku actualy ;)
haa then aku bley an jumpe eita!ala rozita!budak paling hot kat skola aku dlu uh..bahahahaha!hot ke??sakai abes!sampai aku siap mcj fyna ag..lupe lak na amek pix dy dari jao,lau amek da bley mms kat fyna aa..elak fyna bdekak sampai pecah ank tekak dy jew nty..teett!haha :DD


eh mase kat keje kawen dewan jubli perak tuh kan..ade 1 insiden yg dimane klu buley aku na letak muke aku kat bawah meja mkn kat c2 aw..eeeee maluuuuuuuuuuuuuuuuunnnnnyyyeeerrrrrrr!sumpah malu ssgt!haha..yg tau hanye syaz n bapak aku shje!haha..abah jahat an da tau aku bngag buley na ktawe kan aku..huh!grr -__-
tapew la,next tym tanak g saner ag!haha..eh mase tuh aku mcj etit,ckp aku kat saner.etit ta rep..sampai aty an!haha..pqa lak gh kje lau ta da bley jmpe..weyh kawan2 skola,aku wndu kowg sume la bantat!haha..pastuh zizi na jmpe cz dy pun g c2 gak,tp malangnyerr aku pulang dulu..aku pulang awal sbb tahap bengag aku da tahap maksimum!hahhaha -__-

No comments:

Post a Comment