you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

27 December 2009

baby,u're da best thing

my vampire ! ;)
neok tb
kua dating gn fyna kak pza n oso my vampire ! ;)
baby !
macam gedik sket..heee
mate rabak..hee..jam : 3am




arine ary2 terakhir gn dy !haishh !td lunch gn dy.aku n kak pza masak aw awne..haha!aku masak sardin,kak pza goreng tlor..hee..vampire sy makan sampai 2x + an..tataw aa klu mmg sdap or dy just na sdapkan aty aku jew..haha! ta esah la,jnji dy mkn..hee..baby,sok mgon pg awak da tadew an kat sbelah sy :(

aduyai td ptg mse g taman buley ujan lak an !da aku da peneng pale..huh !grr..macam bese,kitwg men buai..hee!xtvt favret aku kan..alan gn sahdam pun ade,ha kcik pun ade an..then na maghrib balik..mase na balik uh afiq cam angen jewp gn aku sbb zizi call..hee.mlm td kul 3.50am pun zizi call..da ta pasal dy na sound aku 'skandal call,angkat aa' peh !aty panas 1!haha..da laa kat bndar smlm afiq madah na mgajeng aku gak !tape2,i dum mind..lek jew dlu er.. ;pp




pix kat ats uh pix spnjg dy bekepit gn aq !hee..to angah n jimmy,sori smlm ta dpt lepak SS gn kowg.bes dy ade,xkan aku na kua lak an..kene la dok uma jew..hee..to fyna lak,im gonna mish u babe !haha..bile tah lg na hang gn ko ag ;p

No comments:

Post a Comment