you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

28 December 2009


yesterday afta kpza n afiq antar aku lek,ade owg call..then dy tanye 'btol kan u,i ta pna kan mcj u syg2?' then ade sowe pmpn kat blkang dy 'baby,u jgn na tipu i' pto pew tah lg pmpn tuh bbel aku mls na dgr,tb2 putus..3,4x kot dy call..ee plis la,aku ta carik bf dy,dy ta payah na gdik2 taw wat life aku miserable..bf dy tuh yg kcau idop aku ta pk lak an !3days aku spent tyn gn afiq,3 days gak dy na mcj n call2 aku even aku ckp aku dgn afiq..
smlmdy ckp,dy saket aty..da lame dy diam..klu skali 2 dy na pham buley..tp klu da 3 ary gn aku,keadaan still same,sape na than..pehh!tapi aku ta layan siaa..bila aku tanak angkat dy yg soh angkat!dy tchg mase mlm aku gn dy uh,laki uh still bley call even da kul 3am!tp bkn aku angkat pun..even aku igt kak pza yg call..now,he wants us to separate fer a while..hey !ingt aku ta sakit ker?
na bg dy mase utk b'pk ??tah bape lame an..na pham dy ??oke,i will..but erghh !tah la..im just go with the flow..if ade jdo ade la,if tadew na wat cmner an !if he leave me,laki tuh mst akan ktawe bsar sbb dy sndr ta mmpu na mempertahankan hbgn kitwg ne..da laa,biala..sokay !i'll b strong cm salu..



*baby,i wanted u back ! :(

No comments:

Post a Comment