you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

11 December 2009

fame monster :DD

smlm err mlm ladies nyt kan..so kuar gn kak pza,achai,fyna oso syaz!haha..klaka doe,smlm mcm2 jd an..haha..sumpah klaka kott..then sampai kat tmpt yg sptotnyerr kitwg saeng gn angah n mmbe2 dy..sumpah smlm ktwg mcm bitchy n dirty gile..haha..ee ta snonoh siaa mmseg!haha..tp achai sowg jew ta keringkan tekak..tp aku n achai jew yg ta mabok aw..kak pza errmmm dy half2..yg laen uh mmg da condemn la an..gile erk aku ??SPM ta abes ag kot..mmg cam sial btol pgai..aku rase baru awto aku tobat na jdik baek aw..haha..

pas kua dr saner,g danga lak,masing2 basahkan n panaskan tekak..haihh!mcm2..pto buley lak 'polis' kat c2 a tahan n neok ic kitwg naseb lepas,da laa kitwg under aged,gn bau maseng2 ag,law ta saje naye an..gile doe..pastuh gerak mamak kat sbelah thistle,sbb aku bsing2 madah kbulur jew lan..haha..elok la,maseng2 kua kete tehuyung hayang kan..aihh!gile kott..aku gn achai la pinpin bdak 2 owg tuh.yg laki2 ne sume mcm ape daa..pto pas mkn n mnum ape sume dowg mcm da oke sket gerak g tmpat angah kat tmn impian emas,lepak taman kat c2,mnom..haihh!gile kot,mase tuh da kul4,afiq mcj tanye katner nape ta blek2 ag..dy awal2 da pesan jgn mabok ke amek barang ke ape an..tp mmg ta mek pun,aku an dgr ckp dy,cehwah !baek an aku?haha :DD

dlm kul5 sampai uma kot,masing2 punyer bau jgn cte,mcm ape an!da laa bising,pto aku masuk toilet na basuh muke,si syaz pun masok gak na muntah,pto fyna lak msuk..da sume wat mesyuarat jamban lam toilet uh..haha..pto aku gn fyna still ta bley tyto,bbual jap gn dy..pto td aku mgon awal lak an..kpale sumpah berat gile then mase na mandi aku cm na muntah..tp ta pun!sbb aku kan kuat n sehat..hee!poyo sudaa..tp smlm mse yg last tuh mmg tekak pedey sket aw,mcm ta bley na trime..haha..tuh la REWARD'S nyer utk kami..eh ade pix nyerr,tp kat camera kak pza,nty dy uploadkan..

pto b4 g stulang uh kitwg lepak shell pan skola aku jap..peh sumpah sedeyh kot neok skola aku ih..mcm syahdu n sebak g2..ag bile neok bus stop dy kan..sedeyh siaa..bnyak doe kngn kay c2..mcm2,da aa cikgu ayob salu amek aku balik kat situ,gdo gn dak laki KA tuh kat c2,tgu bapak pika,mcm2 la.hee..sedeyh la babih!wa da nak abes skola la seyh,pto t da mmbesar,nty da ta bley na mnj2 sgt gn mak ayah,gn akk2..eh tp gn akk2 buley..hee..da laa,tuh jew la na type,bnyak ctew na tulis tp tayah laa..hee..pew yg pasti smlm kitwg sume sakit aty gn masz!bbual keling sundal btol aw..

No comments:

Post a Comment