you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

11 December 2009

saya gembira la awak ! ahha


yeah aku da sampai uma PG td..huhu..kak pza antar,afiq pun ade,dy tmankan skali..hee..thanx,ily baby!haihh.td stgh ary aku lepak gn dy kat uma maklong..mcm2 la bbual..then dy bg aku panadol sbb aku peneng pale..pto,pto dy bg aku coklat..pehh!sdap doe cklat tuh!na lg!haha.gedik btol..then mase bborak gn dy ade ctew sal ctew sedey aw..heh!aku mmg ta bley blah doe,mate da berair an mase ckp hal tuh..sampai aku mara dy ckp jgn ckp sal gal tuh lg,aku ta suke!pastuh lame aw snyap,then dy ajak g tmn..g aa tmn..


dy kate mmg dy ta bley jao dr aku ape sume,tp dy syg aku n dy pcaye kat aku..so bgos la kan cmtuh!abes dy pk aku ne bley r jao dr dy..ergh!then sal smlm aku kua,sume cte dy da tawu..hee..jjo aw aku btau dy sume..hermm dy ta marah dy kate dy pham..ahayy!bgos er awk..tuh yg sy syg awk,sbb awk mmhami ..hee..eh mase kat tmn uh,mmbe2 dy ade,eh sebok btol,bsing aw,owg na dating potong stim jew..haha!bngog erk ?


then mase dy tman aku balik uh men game bola gn dy kat hp dy..haha pasan TORRES doe mamat uh,tataw dy tuh pekak TOREK! haha..then g beli air kat shell,haha..sumpah gedik!sebley2 aku na bli air,masuk la shell uh beli air gn dy..ngade aw,dy madah na bkepit gn aku jew..tataw nape,esh td rase mcm sweet je gn dy!hehe..gedik erk?aihh,tah la..tuh yg aku ckp,aku skag da jtuh cinta kali ke-8 gn dy..haha.bdo aw!aihh,kak pza smlm emo jew an lam kete sbb jln jam..dy bbel2 kitwg wat dang jew an ,abes owg gh syok bcnte heran lak gn bnde lain an..hehe!eh pto kan mkn pringles gn dy..haha!sedap,kite mkn ssme kan syg?haha


alaa tp ta besh!dy da keje..sok stat..haihh!ta suke aw,tp tapew la..dy g keje an bkn g mantat pun..haha!tape2,aku pham..aku kene pham dy mcm mne dy pham aku..bawu fair..kan??sokay syg,keje rajen2 yerr,da gaji nty blnje honey mkn vivo aw!haha..eh skag ne i mean this moment,peh!wndu bley kat dy,ta bley r ta mcj gn dy!haha..mcm gedik jew an!haha..tp mmg la..kitwg mmg cmtuh..5minit pas jmp twos mcj!haha.cam batak jew..td ade jmp kawan dy kat uma maklong ,kawan dy ta cam nganjeng lak an..haha..dy kate 'awak2,knape awak syg sy?' hahaha.bdo taw!sbb ade vdeo dlm hp afiq uh aku rekod,aku tanyer afiq,nape dy syg aku..mase tuh afiq gh tolak aku men buai..haha!bdo btol!mcm aku na sepak jew mmbe dy!haha.. -__-

No comments:

Post a Comment