you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

28 December 2009

welcoming the 2010 !


waa ta lame ag da nu year kan.pejam celik kering basah da na masuk 2010..waa rase sygg gile na tinggalkan taun 2009 nih..there's a lot memories fer tis year !
ape yg pasti,rase sedeyh gile bile aku da abes skola..sumpah wndu kawan2 l!ag2 classmate aku yg cam hampeh uh..yg salu wat aku tegelak ta masal.hee.tp na wat cner an !pasne permulaan baru lak akan terjadi,revolusi !eh btol ke ayat aku ?tah la..hehe..bm salu dapat A1,tuh yg salu confuse ayat..hahahaha :DD
oke,aku ta sabar na sambut nu year nty dgn kawan !ta plan ag la na clbrate gn sape..haha..tp yg pasti,aku akan pegi gn kawan2 n cazen tecinta la kan,kpza..hee :)
ta sabar2 na beseronok.hehe.ouh n ya.terasa na bli baju baru la.haha!kmarok la erk ?btol ta tipu! tp tataw la bila na kua soping2 ne ..haishh..haa n ya,sy n mr.vampire da baikkan dong !hee..thanx baby ,ily taw !jgn mara2 n cdey2 lg er?ta bgus utk kandungan awk.. haha..
ouh ya !pisang ajak kua la mlm ne..ouh tdak..saya tanak yerr !even klu bley pegi pun,sy tanak pegi..sbb sy da insaf..haha..awne insaf na g tmpat2 haram tgu ary kames t baru sunat yerr..hee..yeah2! da na nu year..haha..tataw la apesal aku excited sgt na clbrate nu year..mgkin sbb nty umo da 18 kot..haha..tadew kne mngene laa!tp tp tp..t maken bsar owg kate mslh maken byk..ee takot haku !haha..tapew2,mslh la yg akan mematangkan kite,ta g2 ke??hehehe..da la,itu shje utk awne..ouh lupe lak..ee bdn da naek an !ary2 sik mkn cheezy wedges jew !da cm ape an bdn ne!huh !kne diet !

No comments:

Post a Comment