you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

21 January 2010

actly its a trauma fever !

okok,da 2-3 ary kot aku dmam..err gram taw..td g klink penawar gn abah,dkat sejam kot aku tgu,doc tuh baru panggil 2 owg..babih kan ??td aku na ngamok2 jew..gram taw..aku da r peneng2 pto ta mkn ag then dtg klinik uh mmg na mnuggu je cam tade keje laen !bdo !ndo !aku emo nih..huhuh !last2 aku ajak abh blah,g kfc beli cheezy wedges..hanya itu je yg mampu menenangkan prasaan aku !haha..tp cm mls lak sok na g klinik,takoottt!haha..


ok awne dok uma keje aku melepek jew la an..aku da dmam2 ne mmg len sket pngai..haha !na on9 pun ta bnafsu..pass amey g skola aku twos mmbute sampai kul8,mngon jap2 je,tuh pun mcj gn afix then g mndi..haha !penat aw,mase abh lek aku bbel,sbb pwot aku bebunyi da cam ape an..ye r,1 ary kot aku ta telan pape..haha !busan an !ouh n ya,aku rase kan,aku kene g farmasi laa.laa da knape aku ne bbual sal farmasi??haha i mean kelinik la,sbb aku baru rase yg idung aku kua darahh...eee!kk,gtg !ne mcm da kritikal jew..err bye !!

2 comments:

  1. alala. kesiannya u. makan ubat okayy? rest alot. get well soon syg :)

    ReplyDelete
  2. hee thanx fer de care bie :) i da oke sket da.pg td da g klinik..hee bese la,pnas dalam doc ckp..ne da oke sket da :)

    ReplyDelete