you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

20 January 2010

happy 9th month anvsr



yeah,anvsr kali ne ta brape meriah..hee..sbb eala,date awne mcm wat aku sedeyh sket an..but luckily la dy pham an..humm mlm td ?oke laa.dy call.alaa td mlm dy g danga gn mmbe2 dy,jlos !tataw asl,tp mmg aku jlos.tahap cemburu aku 2-3 ary ne mmg maken mlampau2 tataw la pesal..err ape yg aku harapkan agar relation aku dan dy akn twos kkal..aku takot taw utk hilang dy (perasaan lak) hehe..then aku harap aku bley handle sgle prob antr aku n dy..abt the insiden,aku rase slow down aku da bley accept even it harsh..n aku ta sabar2 na jmpe syaz,na tau pandangan n nasihat dy !aku da cam owg gila ne..


smlm kan aku sampai demam aw,ne pun still weak ag..dalaa wndu mama,pto ley jadik camne lak..hmm !tapew la,aku kne kuat (bak kate fyna,aku kene b strong) huhu..afix laa,suke ckp aku ne ta kuat la,pnakot la ape la.ee aku ta bley laa,nty aku maken cm rase ta cnfident..blablablah !watsoeva laa,aku pun tataw pe yg aku bbel maybe sbb efek aku ta mndi an tuh yg cam bngog2 jap..haha !


pe pun,1 je aku harapkan,aku gn dy akan salu oke !pnat laa actly..haishh !aku da mls na btekak pe sume,aku pun pasne da mls na carik2 pasal gn dy..aku na cool dlu..da mls na bgdo2 sal bnde bdo n kecik2 ne..cehwah !yeye jew..jap g bgdo gak an cam dak2 kcik..haha!



k laa,tuh jew la kott..hmm tp kan.mase zmn skola dlu aku salu wat kan afix sumthg an..tp da abes skola ne,haram !da mls na maen kaler2,pgag2 pensil ne pew sume..haha..but 1 thing fer sure,i oweys do love him !n rase tuh ta pna bwuba :)

No comments:

Post a Comment