you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

14 January 2010

at least i've a reason to smile today




i feel worried today..humm worried na bg dy g keje laa.haishh !bawu smlm xcdnt da gedik2 na g keje an !huh..sokay..then aku rase serbe slh laa sal na g mlake uh..haishh !dy ckp kan wet dy da abes tibe2 td mlm dy ckp dy ade laa wet,jgn wsau !haishh,dtg dr langit ka itu wet ?humm..tah..ta esah la..pening pale ne taw !haha..yeye jew an aku :DD

tgh feeling2 tadi macik sazeni sy call,she said dat she on her way na balik jb !ouh man !sukeee! hiphiphoooreeyyyhh !she's back !suke jap aku..hehe..wndu taw dye..even seminggu ta jmpe..tp na g uma syaz segan da aw skag,takot gn bawan ! :(
takot bawan still marah sal awto..haishh !

ouh n noe wat,mama nowa tadew,g kl..so agak huru hara seyh awne aku na manage uma..haha !pe pun,sume house chores beres sudaa..ehem2,da pandai wat keje uma taw aku skag..haha!td pg mngon twos mndi..haha mcm pelik,tp tuh la knyataan an !agaga..dan kat fb td komen gn tue,ouh man !im kminda miss my classmate !haha..tanyer sal sahdam aw kat tue,then tue kate sahdam kat plkn..haha !gila siaa!pto basit kate kecik pun kat plkn..ayoyo !asl ramai naa g plkn ha ???ta suke !haha..

No comments:

Post a Comment