you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

13 January 2010

get well soon syg,pliss!


mangon pagi sy mcj dy..hmm dy ta g keje lg la..brgn2 jap la an..hehe..ouh yerr,awne ta jadi kua dgn dy..tapew,paham tmpt dy keje bukan company bapak dy..hee..so awne aku akan dok uma diam2,tp tadew kdit..bacin laa.haha!abah bsing aw,aku madah tpup 10$..eleyh,padan muke,sape soh ta bg aku keje,mmg ah aku madah na mengepaw dy jew..agaga!err actly tuh bukan ape yg aku na cte slps dy call aku tadi..jantung aku bgai n umpama terhenti..err asl ayat aku skema ne ??haha..
okok..hmm td afix call,sore dy len..dy xcdnt..alaaaaaaaaaaaa!wsau gila babih tawu !tlg laa,tlg la jgn twok,tp td dy ckp ta twok,cume jln tehincut jew..alaa klu jln pun da ta btol cner na g mlake ahad ne gn dy ??alaa pe pun,i wish he will recover as soon as possible..wsau gile mase dy kate dy xcdnt an !perghh !na g jumpe dy,tp tadew sape la na amek kat uma..td apek call ckp na dtg uma..ergh !takot aku na bg dy dtg uma..actlt aku ingt na soh dy jew antar g perling,tp tp tp mls la na nyusahkan dy,dy tuh ta bty sgt kg mule r pasaan2 gn aku ag..herghh !nyampah -___-
okok..hehe..na sgt2 ahad ne g melaka !tolong la,pliss!pliss plis kamu jgn nakal..haha !tadew la..hmm aku harap sgt yg ahad ne aku akan g mlaka gn dy..tataw nape,tp aku na g travel gn dy..solve all dis matter n na tau asl tbe2 dy jadik laen mcm an !tapew la,kite tgu n lihat jew nty..but td kan dy kate wet dy da abes bayar kete yg dy langgar uh !alaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :(
tapew la,tgu jew la nty camner...alaa!haishh !baru na g shoping kat dataran pahlawan gn kpza skali an ..aku tataw asl aku bkobar2 sgt na g mlaka !mcm aku ta pnah pegi..haha..tp tah la..hee..
k la,hope afiq cpat pulih (ayat na skema lg an..haha) bubye :)
ouh n ya,frust taw gn zull !grrr..dy g tanye ap etah kat saleh..kwajak taw..ee ta suke !ingt aku ne sunsunsun ka ??eeyyyuuww!mulot jahat !ta suke ! tasuke !tanak kawan dy lg..tidak2!tiada maap bgmu !grr

No comments:

Post a Comment