you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

01 January 2010

buk gedebuk da 2010!

yerr 2010,here we go! lets create a new start yaww! tp malngnyerr tdak bg aku!awal2 taun baru jew da sakit aty.but isokay!sy kan kwat..hee :)
baru je na corakkan taun 2010 ne gn kaler yg meriah2 jap g hmm hampa mungkin! perasaan aku ?umpama langit yg jatuh terhempap kat tasik pan uma aku ne haa!haha..tadew la,im just fine,bese jew.even aty ne klu bley na jerit jew an.pesal gn aku ne ??haha..biala...


aku sentap seyh..knape?sbb dy asyik na mganjeng aku.yerr aku tawu aku salah,aku da mntak maap da pun !asl still lagi na mnganjeng2 aku cam anjeng ag ?aku da ta layan laki uh da r,pe yg dy ta pwas aty ag sampai na ckp aku da melampau2,bg muke tp cam2 aku wat! ape lg yg ta pwas aty nyerr??ape lg ?!dy ta bg aku g club,oke dgn baik aty nyer aku ta pegi club.tape sanggup ne na jage aty dy..dy ??g dasaru??ade pk psaan aku??sokay,aku ta mek aty,dy g gn mmbe dy pun.aku ta amek aty,aku snyum jew,tapew.. :)


bile aku call asl na bbel2 cm aku ne wat lg kslhn yg sama?pk aku ta kecik aty pe dy ckp cm uh ?aku tau la tuh salah aku,aku tau la aku bg owg taruh pasaan kat aku,tp ade ke sampai aku b'syg2 gn jantan lain??Ade ke sampai aku comolot ke ape gn laki laen?ok aku gn dy mmg used to call 'i' and 'u' tp gn dy sowg jew ke ??ta an??ok,klu dy da ta bley na pam aku lg da tape..aku ta pna pkse pun..dy ckp dy bg muke sgt kat aku sampai aku da nek lemak sgt,mlampau2!oke,aku mlampau yerr?but at least aku fix kna ape yg salah tuh??ade aku wat lg bnde yg sama ??laki tuh suke kat aku pun aku blom tntu tau..dy da ade gf la !pregnant lak uh!ee peneng pale..


lagi na slahkan aku..aku reply mcj pendek sket na tchg..ta pun ckp aku tchg..bes na ke aku rep mcj dy sampai 3-4 pages??aku saba jew ne..aku ckp bebaek n b'gwa lu plak gn aku!ok,aku layankan,ta aley2 soh aku mcj gn laki tuh kan!hey!pe masalah!laki tuh mcj aku ,ade aku layan lg ker??mmg aku ta pam btol la dgn mohd afiq akmal nih!eala,aku tawu temper dy da tahap ke puncak,aku tau mmg dy salahkan aku,tp klu dy rase dy ta bley na maapkan aku tayah snang2 la na ckp dy maapkan sume slhkan !oke skag aku da tadew mud langsung na mcj dy!dy yg ckp tayah mcj dy an!sokay..tayah n mmg tanak mcj gn dy!


*to readers,happy nu years eve :)

No comments:

Post a Comment