you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

02 January 2010

rinduuuuuuuuu !


maulidur rasul
lepak dekat teratak depan kls,bawah tuh bengkel automotif
dlm bengkel kayu..hee
dpn gate blok vokay..salu kene denda kat cnie la.haha
ini blok bangunan vokay.skola aku teknik paling tua di malaysia oke,plis take note..haha


rindu la dekat classmate last batch building construction 08/09
rindu la dekat cikgu2 SMTTP
rindu taw na kene mara dgn cikgu embok sbb pakai kasut itam ade kaler putih2 n merah2..hee
rindu la na makan nasi lemak + ayam rm3 macik kantin
rindu la na dok kat teratak pan kelas aku
rindu la na tyto lam kelas tym sir saleh mngajar
rindu la na menganjeng teacher lee
rindu la na bergaduh gn macha n basit
rindu la na jerit2 lam kls gn fyna
rindu la na bgdo mulot gn dak2 pmpn asrama
rindu la na tunjuk hebat gn dak2 kls lain
rindu la ta dgr cikgu2 lain kutok kelas BB
rindu la na maen mate dgn why bile dy lalu pan kls aku
rindu la na kluar kls ikot pintu blakang bila bowink
rindu la na kene sound tepek gn cikgu syikin
rindu la kat geng2 yg busuk bacin ! -fyna,ajar,myra n pika-
rindu la na buli baya dgn myra.haha
rindu la na g bengkel kayu jalan same2 pto lalu blok teknik bising2
rindu la na pegi n balik skola naek bus maju.
rindu la na memaki klu naek bus city link 'babih,panas punyer bus' haha
rindu taw na balik skola ssame jln gn classmate sambil gelak2 bodo
rindu la na maen bluetot2 lagu gn classmate
rindu la na neok uda n macha wat lawak bdo
rindu dengann sume taw...
rindu sgt dgn classmate lame dlu !
rindu sgt bile kite da ta jmpe lgi..
rindu sgt bile ade yg da lost cntact !
rindu sgt kat kowg yg dlu aku bnci,yg dlu pna bgdo2,pna musuh2!haha



rindu tuh sume bila ingat balik..jahat gak erk aku kat sola dlu..hehe..tp aku ta smbong an ??haha..err sket la smbog..hee!alaa wndu nyerr !na nges jew ne! :(
tapew la,nty aku na wat reunion utk kowg..so far yg twos lost cntct ermm jana la kot..haha..dy pun mmg aku ta ngam,lg spe?nad gila,lg ?humm sahdam la..haha!gile r,dak2 nerd kls aku lg aku tataw pe cer an !pawang macha uda sume na g plkn kan 4hb ne :(

No comments:

Post a Comment