you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

27 January 2010

happy 18th bday zulharis !


sowi,awak call baru na wish.bukan ta ingt tp lupe laa.hehe.ta marah kan ?haha.err btw zul,epy 18th bufday,may ur life will be bless n sambung blaja nty jgn nakal2 taw.hee.eh tibe2 teringt cte lame lak.haha.setaun lpas mase zul still kat asrama (mase tuh aku single lg la) bsmgt seyh aku call udin na cnfirmkan yg awto adlh hari bufday zul,n noe wat..aku rase aku call dy kot and dapat !dye ta balik asrama ke ape tah mase uh.haha.teruje er ?huhu..tp skag tidak lg..mcm tah laa erkk..hehe..pe pun aku still bg chance agar relation kitwg sbg kawan ne still buley jalan lg.aku da ta emo2 da.gn aten pun same.apasal ?sbb tah la,aku rase aku akan lebih chill la pasne.hehe.


lagipun aku kan suke berkawan.dr wat musuh baek kite berkawan gn sume owg kan ?lagipun i believe datsejahat mane pun sswg tuh mst ade jugak yg baek dlm diri dy.hee!pelik er ?tp btol la..hee.tp aku ta pnah na wat owg jadi musuh aku,owg je salu pk aku ne musuh dowg.haha ! ta kesah laa,pe pun yg pasti bufday zul kali ne dy still ingt aku sbb dy call aku.hehe.dy ckp na jmpe,tp tah..snyap je..haha..lau jmpe pun aku na bg pew siaa ?aku tade beli pape hadiah untuk dy pun..hehe..err lastly,err tah erk..aku sonok la sbb aku pnah knl dy..pnah baek gn dy pnah gdo gn dy pnah share cerite same2 dlu..haha tp sume dlu la..skag ??skag kitwg da ade life maseng2 so maseng2 bz la gn dunia masing2.but pd aku,aku mmg kejam sgt gn dy dulu..hee..dulu oke ! :)
err lastly,selamat hari ulangtahun,semoga bahagia selalu n sentiase dimurahkan rezeki..hee (blank,tataw na bbel pew da) haha

2 comments:

  1. perkara yg lepas jgn diulang kembali!
    ape yg yg lepas jdkan pngalaman dan teladan!
    bhahahahahahaha

    ReplyDelete
  2. hahahahahahhahahhaahhahahaha ! yerr mierul,ape yg terjadi antara ko dan aku,aku dan dia aku da bejanji akan menjadi kan sume ne sbg teladan.da,u jgn pasaan2 lagi,aty i ttp syg u..haha !ta masal !

    ReplyDelete