you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

28 January 2010

'your sori is nothing to me'


smlm kan..hehe..haha..huhu..hihi..haha lisa gile!haha. smlm laa,smlm ta abes2 ag sal dpt tawaran sambung blaja uh.huh !sakai,besepah2 na call aku.kolej ne la,tuh la.haha padahal 2 je yg call.ta esah la,besepah2 la tuh kan ??haha..yelaa,layankan jew la er..ermm smlm kan hahah !boodooooonyerrrr..malu gila kat man..haha ! tgh2 mlm smlm ttbe rase cm na mkn buger aw.so call la man,bnyak kali aw..tapi tadapat.geram je aku,bukan tadapat tp ta angkat..aii jual buger pun bley bz an !haha..pto aku mcj la afiq,cm bese la aku membebel2 man ta angkat aku call,da la aku lapo ape sume..haha !jap g b4 na tyto aku dlete sent items,aku terantar mcj yg aku bbel2 uh kat man bkn kat afiq!hahaha..malu beb wa,sialan je..hahahhahahahahahahaha !maluuuuuuuuuuuuuuuuu -___-


err oke,lupekan kisah memalukan itu.haha.moral of da story b4 na antar mcj neok btol2 no sender tuh.haha.
ermm mlm td kan..hee.huu..hah!haha..sabai la,mcm2 aksi n bunyi lak en..haha,mlm td kan sumpah taching sgt3 taw.dr tade pape rase mcm terlebey ade pape lak.haha..pham ta ?ta phamkan?haha aku je pham.humm aku kan wat copy mcj kat dy,so errmmmm haishh !ne yg tade mud na cte ne..haha..ngade je aku en.err btol la..mara nih sbnrnyerr !sbb dy wat aku nih cam bhan ujikaji en..err aku ne mcm ape erk sbnrnyerr ??haha pasaan da stat,ayok tataw !haha..mule2 mmbe dy mcj ckp ex dy kan na no dy yg ag 1..err no ag 1 ??ouh oke,mcm tepk gak en dy ade no laen,dan aku LANGSUNG TATAW! ouh oke..hee :)


bile aku da stat besoal siasat then dy kate tuh mmber dy,loloq,dy saje memen na neok aku merentan ke ta.ouh mcm tuh er ??mcm tuh ka ??haha..sukeeenyerr aku..dy kate dy na neok aku merentan2..humm na neok sgt er ??okok..mungkin aku ta pndai na mara2 ne,sbb aku bkn jnis yg cmtuh..dy na aku jadi cam ex dy ke ape erk ??haha..tah,aku ta paham..dan aku mmg tanak pham..sampai dy mintak maap,tibe2 an aku cam pasaan aku ckp 'klu 10x wat salah,10x mntak maap en ?mcm owg ne tade pasaan je.da laa,tayah sori2,ur sori is nothg to me.' pehh !ayat mkn dalam an mase aku bace uh..cam serbe slh lak aku ckp camtuh kat dy..tp..tptptp ! tp ingt dy na pjok,tp haram !dy pun merentan gak..sobsobsob! tapew laa.slh tuh mmg punce dr aku kan..tuh yg dy lak yg na meroyan !hahahahha.tape la,biala..hehe..huhu..haha !abah die,pnat aku type nih..haha !


lpas tuh kan,knon2 pasaan en,aku opp hp.sampai tetyto.haha.sayup2 je tym na tyto tuh.haha.da bley nyanyi lagu alicia keys an -try sleeping wif a broken heart- hahaha !humm ape yer ?haha..part pling sedeyh bile tadi pg aku on hp tadew mcj pun dr dye.mcj gudnyt ke gudmoning ke gud afternoon ke gud charlote ke.haha sume tadew.ade mscl je.no zizi gn sape tah 013.huhu..seronok er ??haha..then opp hp balik.patuh kul 10 td on hp dy antar mcj!hoooreeeyyyyhhh !hehe.tp mcm ta ikhlas :(
haha.sokay la.sy da bese gn sume ne..sukeeeeeeee sgt situation mcm ne !pstuh myra mcj ajak hang out..haha myra sewel yg aku sygg ne mmg ta masal aw!gila ta sudaa.ta masal2 ckp na jmpe.bngai.na soh aku g bnda pkai ape ?pkai daun ??aku da r tade sen.bukan tade sen,mls na mntak wet kat abh.t ahad na kua g mlaka ag,sabtu g daftar lesen ag..haa !kan bnyak tuh..haha aku mmbebel pd bnde yg tade motif..haha


haa !kan btol aku ckp.lately,aku suke post blog panjang2 an ?haha..tp tataw ape isi2 penting dy..hehe..tape laa,just na luahkan je pe yg aku rase.haha !btape bhagienyerr aku ade famli yg ta btol + masok air,haha.btape gembiranyerr aku ade kawan2 yg salu wat aku garu kpale na bpk,haha !n btape sabarnyerr aku m'handle relationship love2 aku nih.haha !ayat ape tuh ??tah..hembos !wawa..
err na tawu ta ?as usual.ms is gettin bored,hari2 ttap delete dak2.haha !dlu bsepah2 dak2 dlm ms uh,skag tgl 4000++ jew..haha!

No comments:

Post a Comment