you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

11 January 2010

i hope it will be da last !

achai sygg,hepi bufday yaww!smlm ta sempat update blog..so awne aku wish yerr!hee..
suke taw ko da balik mlaysia..tau lg ta na ckp BM ??haha.joke2..nty kite hang yerr bby ?ily :)


smlm seronok gile kua gn monkey2 kesayangan sy n oso etit n anak2 dy,momot n yaya !haha.penat taw layan pale si etit uh..my monkeys yg dtg pejal,ejal,abey,bad,pika,jana,wana lagi err! ta ingt..haha..cika pung ade gak la!waa.tp syg,ta sume turut serta memeriahkan suasana.msing2 bpecah mase kat persada tuh.grr!na balik bawu lpak ssme..haha!oke mule2 sampai bad amek aku kat busstand CS tuh,then masok dlmjmpe etit sume skali jmpe tuuttt!haha.nice to meet u backstabber!wawa.then jmpe lagi owg yg aku ta bkenan !smlm mmg ary2 bjmpe dgn owg yg 'ta bley dipercayai' laa.haha!guess wat,s
mase kat PERSADA pun,i meet HER!yup,its her n her boyfie..hampeh !pika n etit buley na tgur an.klu dowg tgur,sumpah aku mjok setaun tanak tgur dowg !bahaha.tadew la,mane ley wat cmtuh kat my lesbo an.wawa!


oke,mcm ne its not like i dun wanna be fren wif her,tp tah la..mase pika ckp tuh 'her' aku punye muke twos pucat,tgn mgigil..haha..then without thinking,aku twos call syaz!OMGH!!this is so bazaar!haha..bdo kot!tp aku tataw aa dy knal aku ke ta..if she noe me pun na watper?xkan na pluk ciom dy lak.but on the same times,aku taching gilaa weyh !all of my frens keep asking me


'mane afiq?'
'mane bf ko ?'


grr!pnat aku na explain.aku ne yg nek bus sswg ag sentap aw.salu g bnda na jmpe dy n mst ade dy,ne aku g sswg,pehh ralat bhaii!but sokay,kngn tuh..haha.then i text him told dat i'd saw her ex,dy ckp aku da bebaek gn ex aku..haha bdo taw dy,tgelak jap aku pan mc'd uh!pto gdo gn dy..aku mnges buley kat bnda uh!then nmpak raja faiez!na tgur tp dy da jln laju sgt,i just left him n call je ckp i saw him wif a girl,n mls na kacau :)dlm tgh2 sedeyh uh,aku twos amek bus,blah..huh!b4 lek tuh,lepak mc'd gn sham,didi,ct n apek!aduyaii..payah btol aku na layan pale bader2 short ne !haha.sakit aty -__-
didi bdo an nganjeng2 aku sal kat salivate awto..haha!babih,malu taw aku !bknnye aku sgaja pung!werkk!
haa,apek bbual gebang la pulakk !aku tawu minggu depan g shoping aku na 1 er baju guess gn CK,bgos sgt !haha.aku ta kireeee!law ta aku majok gn apek !haha..bukan aku na mengepaw tp dy yg da ckp cam uh an !ahh aku ta kire!haha



ouh yerr,alhamdulilah..powerpuff girls sy da sampai malaysia dgn selamat.achai sampai malaysia smlm mas lak bile tah..hehe..achai kate bandung busan!haha.no komen fer that yg pasti dy ade belikan goodies utk aku.haha!sukeee la bie :)
oke laa,tuh shaja.ouh n ya,smlm kn bufday achai..ehem2,khuzaimala husaini,epy 18th bday..ily baby!always do!anything,u can oweys have me yerr.. :)

No comments:

Post a Comment