you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

11 January 2010

pedeh aty menatap dia !

aku an..aku an..aku an.. sunyi taw skag dok uma..haha..ngade er?humm eala,da jarang mcj gn dy..dy bz..lg pun awal2 lg dy da ckp dy akn salu bz pasne..halaaa aku terabai an,sangap la nty..haha..bdo seyh !tadew la,humm..alaa na ctew sal dy mst aku ingt sal smlm..haha!tyto td sampai temimpi2 aw.dlu aku salu tetanye2,amek ko!bila da dpt tekujat sat aku..tekujat smlm ta abes ag sbnrnyer..haha!tebayang2 laa.haha..aku bnci cte gn dy sal ape yg aku rase !gram taw,afix ta rase pun ape yg aku rase..tadew pasaan kan dy ?n aku rase aku da mule ta suke nuar..haha..sowi syaz!tp bkn ape,tah laa..tp tadew la..slgi dy ta wat pape aku oke jew,cume tah la,tbe2 tedetik..

bley ta lu aku na ckp,aku sunyi..haha dan aku rase aku mcm menagih simpati..haha..tadew la,kiddin la!aku pham la dy bz skag,dy serabut gh ade bnyak masalh yg pelbagai uh..sokay la,aku pham klu aku ta diutamakan..mmg pham la,aku kan memahami :)


err oke mcm ne la,aku oke cume kecik aty..dgn sape ??dgn kaum kerabat dy tuh la..ouh dy yg dimaksudkan dcnie bkn bf sy yerr,tp owg len..err owg tuhh sprti bayangan dlm hbgn sy !haha..tp pening gak erk ?sbb dlm hbgn kami ne mmg ramai yg jdi bayang2,,tataw la apasal !haha..da,aku da mule membebel dgn lebey mendalam..tp aku harap dy tapayah la pham ape yg aku cbe btau dy smlm..afiq akmal atau sape jew..sy ta kesah la dgn tuh sume,sbb pada sy,sy dan afiq akmal ok2 jew,cume keadaan yg mwatkan kami agak huru hare kkdg !ouh ye,i am not living JB bcz i dun wanna him alone !i noe,skag dy mmg perlukan aku,amat2 memerlukan aku !cume,dy terlalu berat utk bgtau kebenaran dy..ape pun,i will wait fer dat !i will wait fer u confess bie :/

No comments:

Post a Comment