you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

30 January 2010

itu ini,macam2 la die nih !

i wanna have u,nas-t !!hehe
nas,will u marry me ??haha


ddok uma busan.pusing2 neok bnde same,wat bnde same.neok tb cte ta klaka tp buley tawe sampai tekeluar air mate.haha knape telebey uh ??haha.tekanan emosi mungkin.ahaha !


eh tibe2 mcm rase na mkn chipsmore sampai lebam.sukeee sgt mkn chipsmore kan ?knape erk ?haha tah laa.chipsmore mcm sedap pto chipsmore buley wat sy jadik gembira smula.haha !ee ngade2 aku da sampai !
then ttbe rase mcm na pluk budak tuh laa.knape ?sbb td bace blog achai dy baru pas kne pluk gn kecik dy !haha mana aci,aku pun na gak..haha !kan aku da ckp aku da masok air !

eh tibe2 rase mcm na sgt jumpe NAS-T taw..na sgt3 neok dy live..baby,plis bawak sy jmpe nas-t bley ??haha..eh eh eh !bnci laa,nape ?sbb td kan da tyto lame ne sy ta bley tyto.haha !ta bley tyto pto teringat2 kat NAS-T..kan bgs klu NAS-T ne jadik DJ kat salivate,pehh ary2 aku sanggup pegi smate2 na neok muke dye je an.tape,demi dy aku sanggup watper je wlu tpkse bhujan skli pun..haha ta masal en.eh td ptg aku terasa wndu kat syaz,aku twos call n gayut gn dy !haha

eh tbe2 rase cm na jmpe si kuat perasaan la..wndu pulak na dgr dy mmbebel mcm macik2.haha !wndu pulak na dgr dy ckp 'syg,awk ne jahat laa' haha !gedik sgt taw !wndu pulak gn dy pesal tah !minggu ne tadapat an jmpe dy langsung !pehh !sume ne slh bos dy.tapi tape laa,salu jmpe pun nty busan.tp ta bley,aku kene salu neok muke dy bawu ade smgt !hahahha geli siak !mlm ne ttbe rase aku mcm gedik ya amat !hehe.

eh tau ta,tbe2 rase na pegi uma fyna,jmpe dy cekik dy taw.knape ?sbb rindu na dgr dy ktawe.haha !lame beb ta dgr mmbe2 aku tawe na mam.lg klu hajar tawe.haha !dy punye bunyi ktawe unik sket sbb bunyi dy ktawe tuh dtg dr idung bkn perot.haha !antre rmi2 dy sowg je yg bley tawe cmtuh owg len tabley ikot or tiru.haha !eh da laa,na tyto laa.sok na mgon pg g kls KPP uh..haha! ee takotnyerrr...awak,sy takot taw!awak dtg la tman sy,sok awak tayah la keje !hehe.. (-,-)

No comments:

Post a Comment