you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

30 January 2010

cikgu din, imy gila doe !

zaman2 bertudung kat skola.haha !mase ne tym maulud la.haha rajen aku dtg en
yg naju maroon tuh cikgu dendang kitwg :)
wndu dowg
dak2 pmpn kelas aku yg masok air


aku baru mgon tyto ne.haha.lame beb tyto dr kul 1pm td.hee.penat laa.tah ape tah yg pnat sgt.hehe.mase gh tyto uh aku siap ley mmpi ag an.mcm ade owg pkse aku soh mgon n g twun bawah sbb paklong dtg.bila aku bukak mate tade pe pun twos aku smbung tyto lek.haha !buley ??buley an aku mmpi ade owg soh aku mgon.haha.then ade 1 ag mmpi wat aku cam sedeyh :(


aku mmpi bedasarkan bnde yg aku pnah wat.dlu,tym cikgu din tgh ajar dak2 kls aku LK (lukisan kejuruteraan) aku n myra tade keje.myra la yg kepala,bukan aku taw.dy ckp dy ade no cikgu din and dy sengih2 neok aku (mknenyer ade bnde jahat laa tuh yg na wat) .pto myra call cikgu din.mase tuh cikgu din gh dduk ,gh kutip wet yuran dak2 kls aku.eh silap2 mule2 myra miss call pto cikgu na angkat je myra letak.haha bdo taw myra tuh !3x beb myra wat.kali ke3 cikgu din neok dak2 lain pto aku gn myra da ketawa2 an.haha babih je pngai zaman2 skola dlu.naseb cikgu 2 ta call no myra balik.lau ta saje je.tp wndu beb gn cikgu din !sampai aku temimpi2 en.haha


versi mmpi aku lak.mase myra gh call2 cikgu din tuh,tym cikgu angkat dy letak uh tibe2 kat blakang kitwg cikgu zambandi (ckgu dsiplin ) dtg rampas hp myra an.haha !mase tuh 2-2 twos cuak.haha bdo gila en mmpi aku !pto tbe2 aku dgr lagu KILLA bbunyi,cm hp aku.haha aku bukakmata pto twos angkat,ingt sape..pinot rupenyerr yg call.haha dak2 PLKN en pinot skag.eh jap,besepah2 gk er mmbe2 aku yg kene g PLKN.hehe !
eh2,alaaaa...wndu doy gn cikgu din.haha.wndu na dgo dy nganjeng !peh nganjeng kwat beb cikgu tuh,makan dlm lak uh skali dy bbunyi !hahaha.eerr eh eh eh !gtg.bubye :)

No comments:

Post a Comment