you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

02 January 2010

muhasabah diri sendiri !

tibe2 arine aku rase sedeyh plak sbb eala secara ta rasmi 2010 ne umo aku da bganjak ke 18! da tua la sehh.haha.oke,abaikan.bukan tuh pun yg aku na cube crite.cume,aku rase sedeyh.sbb 2009 bnyak tglkan kngn pahit n manis utk aku..haishh,taun da bganjak ke 2010 lisa,asl na igt cte lame ?hee. ta salahkan ?


oke 2009 bnyak tinggalkan kesan dlm aty aku sbb kawan baik buley mcm na khianat aku ..tataw la..tuh baru jew jadik mase spm tgh last2,bayangkan sedey ta sedey nyer la kan aty ne.kawan yg salu gile2,yg salu teman mane je aku pegi,mane2 ade aku,c2 la ade dy..cdey gak la mase bgdo gn dy uh.antre sedeyh n ego,2-2 la aku rase.tp so far,i think id fergive her..slowly i tried..


2009 jugak wat aku sedey bila ade mulot sial yg suka bkate2 pasal aku.diskola,di tmpat aku..hmm tapi tabahkan jew la aty ne kan..haishh..rase sakit bila ditabur makian n cacian tuh jgn la tanyer..klu buley mase tuh mmg na bno dri jew,tp alahamdulilah,ade lg kawan yg sudi menemani even mase tuh dy jao dr aku..


2009 pun tglkan kesan bila kawan2 baek n kawan1 lame da ramai tadew g sambung blaja.mmg sumpah sunyi.dlu klu dok pan uma,sekor2 jln pan uma,nek moto la kete la,skag ??sekoq pun tadew.pling sedey bila syaz sambung balaja kat bangi..uhuk2!sedey taw mase tuh..eala,bile owg yg paling dekat n kite syg akan tinggalkan kite kan,tp lame2 oke da,sbb dy pun salu balik cnie :)


2009 jadi titik permulaan hubungan aku dgn dia♥
lps aku cube mcm2 care utk lupekan ex lame aku,dy dtg !tp mase tuh ta sagke pun dy akan jadi sum1 special lam idup aku..klaka la dy.ade ke miss call2 aku,ingt aku na layan.then lame2 kntoi bila afiq ckp dy kawan memey.so aku pun layan la dy dgn baek sbb dy mmbe memey.tp lps 1st tym jmpe dy,rase bnge2 cinte timbul plak.haha.3bln lps tuh,bmulalah hbgn kami yg penuh onak duri ne ..hmm


2009 mmg perit utk aku bila pelajaran aku maken trok.BM aku salu jew fail! malu* haha.
tp aku cube gak usaha n usaha..tp tataw la hasil nyerr cmner nty.na tunggu result SPM ne bdebar2.klu twok,mmg aku sumpah kecewa gila.aku da tawakal bbnyak aw ne..haishh..


2009 gak watkan aku sunyi bila kak nana jadik stewardess !bz manjang jew dy..aku da la rapat gile gn dy ble jarang in tiuch gn dy sumpah aty aku mcm trse even sskli dy ade cl from abroad..
n ta lame lg aku sdar aku akan hilang dy,sbb nty mst dy na kawen kan.so far,aku gembira sbb even dy da 28 bf pun dy tadew lg..haha..stkat ne bley lg la kan aku na mgedik2 gn dy lg.


n akhir skali,taun 2009 da wat hbgn baek aku gn teman tp mesra aku since form2 dlu bwuba..tah la,aku bukan ta pna bgdo n btekak ape sume gn dy,cme kali ne aku tataw la.dy da bwuba sgt di mate aku.dy bkn laki yg aku knal dlu taw..laki yg baik,laki yg ade rase ksian kat sume owg..ade yg kate aku yg wat dy bwuba,tp aku ke ?? aku tataw manau pun psal dy..aku delete dr ms,aku da ta mcj dy ape sume.aku rase mgkin ini care tebaik utk aku ta twos kwn gn dy mase tuh dmi jage hbgn aku n afiq dy lak gn gf dy yg psycho mase uh..skag,dy na kitwg cube jadi kawan balik,tp aku tataw aa bley ke ta aku jadik kawan dy cam dlu !


n yerr,ramai aku neok yg hidup dlm kemewahan yg dapat ape je yg dowg na,snang ctew di mate owg lain dy nmpak perfek la..tp hakikatnyer they r nothing !dalaman dowg pun sebenarnye kosong even ape yg dowg na ade dpn mate..mcm idup ta bmkne..idup ta sempurna n bahagia..tp aku beryukur,sbb walaupun aku ta sempurna mane,but still aku masih ade kawan2 yg sygkan aku lg,ade famli yg sntiase support n bg advice tym aku plukan even aku ne bdak yg degil n ta dgr kate..hehe..aku syukur sbb dapat bf yg memahami,yg baek aty even aku ne pgai cam sial gn dy,salu na bgdo..tp dy mcm air utk aku..yg bley tenangkan aku n jiwa aku♥
cehwah !bunga2 lak..haha.


ape pun aku bersyukur dgn ape yg aku ade skag..kehidupan yg serbe lengkap,kawan2 yg terbaik,bf yg terhebat,famli terbagus dan evrythg.hee
dlu aku salu jew na merungut pasal aku tade pe yg owg lain ade.skag ta lg.sbb masing2 ade klebihan masing.dan aku terima jew sume..n lastly aku harap 2010 much b better than 2009 !
party??kene kurangkan kott,sikit..hahaha

No comments:

Post a Comment