you are my lucky visitor no :

hawtie and cutie followers ;)

19 January 2010

saya adalah magsa dera dia !



pic ne tade kne mgene,saje jew..hehe


perghh ari ne kan mngon pg badan rase letih2 lenguh2 dan sengal2 taw..hmm !bila td amey bg mkn chewing gum dy dan bila aku kunyah chewing gum tuh rahang aku ta cam sakit lak..haishh ! da knape gn aku ne ??haha..dan dan dan tangan aku da cam owg kene dera aw !hahaha.knape ??sbb smlm mase gn afix terkena rokok dy,amek ko bhagian,mendapat aku ! mase kene tuh sakit gak,twos basuh tgn tp still sakit an !grr..then bila aku na tyto aku neok da jadi cam merah2 an..eee !aku kene dera !hahaha..
like i said,ary2 dok uma bowink..layan ms bowink,sumee laa bowink..n sume frens kat frens request yg aku ta apprve sume aku deny !haha..da mls na simpan2 sampai 600 lebeyh uh,semak mate aku !haishh..busan ne..achai baru call td..alaamkk dy pun da na keje kat tmpat mas..alaaaa aku je yg ta keje2 ag !bile tah aku na g keje ne !haha yeye la plak !tp ye r,aku na keje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :(

No comments:

Post a Comment